Η Bayer εγκαινιάζει την πρωτοβουλία Nutrient Gap για να διευρύνει την πρόσβαση σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία σε 50 εκατομμύρια ανθρώπους ετησίως έως το 2030 

Η Bayer εγκαινιάζει την πρωτοβουλία Nutrient Gap για να διευρύνει την πρόσβαση σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία σε 50 εκατομμύρια ανθρώπους ετησίως έως το 2030 

 Ως μέρος του οράματος της εταιρείας «Υγεία & Τροφή για όλους», η Bayer εγκαινιάζει την πρωτοβουλία «Nutrient Gap» η οποία αποσκοπεί στην καταπολέμηση του υποσιτισμού εξασφαλίζοντας σε υποβαθμισμένες κοινότητες πρόσβαση σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.  Στόχος του προγράμματος είναι έως το 2030 να προσεγγίσει ενεργά 50 εκατομμύρια άτομα ετησίως σε υποβαθμισμένες κοινότητες σε συνεργασία με σημαντικές για το χώρο μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ) με έμφαση στην παρέμβαση, την εκπαίδευση και την υποστήριξη. Η πρωτοβουλία Nutrient Gap είναι το πρώτο πρόγραμμα του Τομέα consumer Health της Bayer που αναδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από την πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας  σε 100 εκατομμύρια άτομα έως το 2030.

 

Η πρόσβαση σε σωστά θρεπτικά συστατικά κατά τις πρώτες 1.000 ημέρες της ζωής ενός μωρού – κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ετών – είναι κρίσιμη για την υγεία της μητέρας, καθώς και για την υγιή ανάπτυξη ενός μωρού. Δυστυχώς, η ανεπάρκεια βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων αποτελούν μείζον πρόβλημα δημόσιας υγείας σε υποβαθμισμένες κοινότητες, με τις γυναίκες και τα παιδιά να είναι ιδιαίτερα ευάλωτα. Ποσοστό σχεδόν 50% των νεαρών γυναικών και των έφηβων κοριτσιών σε χώρες με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα έχουν ανεπαρκή πρόσληψη βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων(1) και τουλάχιστον τα μισά παιδιά παγκοσμίως κάτω των 5 ετών πάσχουν από αυτήν την ανεπάρκεια(2). Οι συνέπειες της ανεπάρκειας βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων επιδεινώνονται σταδιακά με την πάροδο του χρόνου, με αποτέλεσμα να προκαλούν σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία σε όλη τη διάρκεια ζωής.

 

«Ως εταιρεία με ηγετική θέση και βαθιά γνώση των συμπληρωμάτων διατροφής, γνωρίζουμε πόσο σημαντικά είναι αυτά τα θρεπτικά συστατικά στη διασφάλιση της υγείας, ιδιαίτερα για τους ευάλωτους πληθυσμούς όπως οι γυναίκες και τα παιδιά που το χρειάζονται περισσότερο», δήλωσε ο Heiko Schipper, Πρόεδρος του Τομέα Consumer Health της Bayer AG και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας. «Το να έχεις ένα υγιές μωρό είναι μια ανησυχία για κάθε γονέα σε όλο τον κόσμο και μέσω της πρωτοβουλίας Nutrient Gap, σχεδιάζουμε να δημιουργούμε προγράμματα που θα βοηθούν τα μωρά να έχουν το καλύτερο ξεκίνημα».

 

Η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει με έμφαση στις εγκύους και στα μωρά, δεδομένου ότι είναι από τα πιο ευάλωτα και χρειάζονται ακόμη περισσότερη υποστήριξη λόγω του αντίκτυπου του COVID-19. Η επάρκεια βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων στις αρχές της εγκυμοσύνης μπορεί να αποτρέψει διαταραχές στην ανάπτυξη που οδηγούν σε μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην υγεία και στις οικονομίες. Ως παγκόσμιος ηγέτης στα προγεννητικά συμπληρώματα, η Bayer έχει δεσμευτεί να βοηθήσει όλους τους γονείς να έχουν ένα ευτυχισμένο και υγιές μωρό και προς αυτή την κατεύθυνση συνεργάζεται με στρατηγικούς συνεργάτες για να φέρει προγεννητικές παρεμβάσεις σε υποβαθμισμένες κοινότητες, με βάση τους τρεις πυλώνες της παρέμβασης, της εκπαίδευσης και της υποστήριξης:

 

Παρέμβαση

 

  • Προσέγγιση έως και 4 εκατ. εγκύων και των μωρών τους ετησίως σε υποβαθμισμένες κοινότητες με καθημερινή παροχή Πολλαπλών Μικροθρεπτικών Συμπληρωμάτων (MMS) σε συνεργασία με τον παγκόσμιο μη κυβερνητικό οργανισμό Vitamin Angels και τους συνεργάτες του. Τα MMS είναι μια σύνθεση βασικών βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων που χρειάζονται οι γυναίκες για να διασφαλίσουν μια υγιή εγκυμοσύνη και ένα υγιές μωρό. Τα προγράμματα θα υλοποιηθούν για να διασφαλιστεί η υψηλή συμμόρφωση και αποδοχή από τον πληθυσμό, και για να ενθαρρυνθεί η ενσωμάτωση της προγεννητικής αυτής παρέμβασης σε τακτικές τοπικές προγεννητικές υπηρεσίες υγείας για να συμβάλει στη βελτίωση των πρώτων 1.000 ημερών της ζωής ενός βρέφους (κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και κατά τα πρώτα δύο χρόνια της ζωής του). Τα προγράμματα θα ξεκινήσουν στην Ινδονησία, το Μεξικό, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Βιετνάμ, ενώ ακόμη περισσότερες χώρες θα συμπεριληφθούν μέσα στα επόμενα χρόνια. 

 

  • Η συνεργασία αυτή έρχεται να συμπληρώσει το έργο της Bayer να καθιστά τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία πιο προσιτά σε όλο τον κόσμο.

 

Εκπαίδευση

 

  • Ανάπτυξη προγράμματος διατροφικής εκπαίδευσης σε συνεργασία με τον οργανισμό Vitamin Angels και άλλους συνεργάτες για την ενδυνάμωση επαγγελματιών υγείας και εγκύων σε υποβαθμισμένες κοινότητες. Αυτό το πρόγραμμα θα ενημερώσει αποτελεσματικά τις  εγκύους για τα συστατικά MMS.

 

  • Η κορυφαία προγεννητική σειρά Elevit Trademark , η οποία έχει σχεδιαστεί να βοηθήσει περισσότερα μωρά να έχουν ένα υγιές ξεκίνημα στη ζωή τους, δημιούργησε την πρωτοβουλία “Every Beginning”, για την ανάπτυξη παγκόσμιας ευαισθητοποίησης για την προγεννητική ανεπάρκεια θρεπτικών συστατικών βοηθώντας τους γονείς να γνωριστούν μέσω κοινών εμπειριών και να αποκτήσουν πρόσβαση σε ζωτικά θρεπτικά συστατικά.

 

  • Προώθηση της υποστήριξης σε γυναίκες και κορίτσια για υγειονομική περίθαλψη σε συνεργασία με την White Ribbon Alliance. Στην Ινδονησία, ο προγραμματισμός θα επικεντρωθεί στην εκπαίδευση υγείας που εστιάζεται στη μητρική αναιμία. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο προγραμματισμός θα επικεντρωθεί στη βοήθεια εγκύων και των νέων μητέρων να γνωρίσουν το υγειονομικό σύστημα, μεθόδους αυτοφροντίδας και μητρική διατροφή.

 

Υποστήριξη 

 

  • Η Bayer συνεργάζεται με κορυφαίες ΜΚΟ σε διάφορους τομείς για να ξεκινήσει μια συνεργασία διαφορετικών κλάδων για την υποστήριξη του παγκόσμιου κινήματος για τη υγεία των μητέρων. Στόχος είναι να προωθηθεί η συλλογική δράση και να διασφαλιστεί η πρόσβαση σε συμπληρώματα MMS. Επί του παρόντος, 70% των κοινοτήτων χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος έχουν πρόσβαση σε συμπληρώματα σιδήρου και φολικού οξέος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης (3), το οποίο δεν θεωρείται πλέον επαρκές, με βάση τις πρόσφατες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Μέσω αυτής της ενέργειας, η Bayer θα στοχεύσει να καλύψει αυτό το κενό.

 

  • Η Πρωτοβουλία Nutrient Gap ξεκινά αμέσως και θα επικεντρωθεί σε κοινότητες που χρειάζονται πρόσβαση σε ζωτικής σημασίας βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, σύμφωνα με το όραμά μας, «Υγεία και Τροφή για όλους».

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play