Ανακαλύψτε γιατί ο Ντάνι Μπόιλ χρησιμοποίησε iPhones για το νέο φιλμ του, 28 Years Later, και την επιτυχία που σημείωσε. Από το 2002, οι σινεφίλ περίμεναν με αγωνία το (πραγματικό) sequel που θα τους ταξίδευε ξανά σε έναν μεταποκαλυπτικό κόσμο. Η μαεστρία του Ντάνι Μπόιλ στη μεταφορά τέτοιων θεμάτων στη μεγάλη οθόνη, σε συνδυασμό με την εμπορική επιτυχία του φιλμ, καθιστά το 28 Days Later μια ταινία ορόσημο για τους φίλους του είδους και όχι μόνο. Η επιστροφή του Ντάνι Μπόιλ στη σκηνοθεσία του franchise έγινε πιο επιτακτική το 2008 με την κυκλοφορία του 28 Weeks Later, που όμως δεν άφησε το ίδιο αποτύπωμα. Η στιγμή που όλοι περίμεναν ήρθε την περασμένη Πέμπτη, όταν το 28 Years Later έκανε την πρεμιέρα του στις αίθουσες, αποσπώντας θετική ανταπόκριση από το κοινό.
Στο Rotten Tomatoes, το φιλμ απέσπασε βαθμολογία 89% σε 211 κριτικές, ενώ τα παγκόσμια έσοδά του, μετά το πρώτο τριήμερο, άγγιξαν τα 60 εκατομμύρια δολάρια, ίσα με το μπάτζετ του. Ο Ρόμπι Κόλιν στην The Daily Telegraph χαρακτήρισε την ταινία ως την καλύτερη του Ντάνι Μπόιλ μετά το 2008 και το Slumdog Millionaire. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, παρά το μπάτζετ που είχε στη διάθεσή του, ο Μπόιλ αποφάσισε να γυρίσει την ταινία με iPhones, επισημαίνοντας ότι δεν ήταν απλώς μια οικονομική επιλογή.
Μιλώντας στο IndieWire, ο 68χρονος σκηνοθέτης εξήγησε: «Είναι φθηνότερα, πολύ πιο ελαφριά και μας έδωσαν τη δυνατότητα να πάμε σε μέρη όπου η πρόσβαση με παραδοσιακό εξοπλισμό θα ήταν πολύ δύσκολη». Επιπλέον, αποκάλυψε ότι δημιούργησαν ένα μεγάλο δαχτυλίδι με 20 iPhones, τα οποία κατέγραφαν τις σκηνές ταυτόχρονα, προσφέροντας έτσι ποικιλία λήψεων για πιο ρεαλιστική ατμόσφαιρα τρόμου. Στα γυρίσματα χρησιμοποιήθηκαν επίσης drones και παλιές κάμερες Panasonic, μια προσέγγιση που θυμίζει τη χρήση απλών ψηφιακών καμερών Canon στα γυρίσματα του 28 Days Later το 2002, προσφέροντας μια επιπλέον δόση τρόμου και ρεαλισμού.
Πηγή περιεχομένου: in.gr