Ανατιμήσεις λόγω δασμών: Ποιες εταιρείες προσαρμόζουν τις τιμές τους

Ανατιμήσεις λόγω δασμών: Ποιες εταιρείες προσαρμόζουν τις τιμές τους

Δασμοί και ανατιμήσεις: Εταιρείες προσαρμόζουν τις στρατηγικές τιμολόγησης για να μειώσουν τον αντίκτυπο στους καταναλωτές. Από προϊόντα παιχνιδιών και αθλητικών παπουτσιών μέχρι πάνες, οι εταιρείες εξετάζουν στρατηγικές προσαρμογής για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που προκαλούνται από τους αμερικανικούς δασμούς. Η Adidas προγραμματίζει να λανσάρει νέα προϊόντα σε αυξημένες τιμές στις ΗΠΑ, ενώ η Levi Strauss περιορίζει τις προωθητικές ενέργειες. Ο γίγαντας της βιομηχανίας συσκευασίας Procter & Gamble σχεδιάζει επίσης να επιβάλει αυξήσεις τιμών από την επόμενη εβδομάδα.

Οι εταιρείες προειδοποιούν εδώ και μήνες για τις επιπτώσεις που θα υποστούν από τους δασμούς, ενώ προσπαθούν να αμβλύνουν τον αντίκτυπο στην αγορά. Αυτή η στρατηγική αντεπίθεσης περιλαμβάνει διαφορετικές προσεγγίσεις σχετικά με την μετακύλιση του κόστους στους καταναλωτές, ανάλογα με την κοινωνικοοικονομική τους κατάσταση.

Η Amazon, ως η μεγαλύτερη λιανική εταιρεία παγκοσμίως, δήλωσε ότι θα απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των δασμών, που επιβλήθηκαν από τον Ντόναλντ Τραμπ, με αναλυτές να προειδοποιούν ότι οι δασμοί θα έχουν δυσανάλογη επίπτωση στα νοικοκυριά με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα.

Ο γαλλικός κολοσσός καλλυντικών L’Oreal αξιολογεί πώς μπορεί να προσαρμόσει τις τιμές του, ενώ η Hermes, που παράγει τις τσάντες Birkin, ανακοίνωσε σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της.

Σε όλο τον κόσμο, τουλάχιστον 92 από τις 300 εταιρείες που παρακολουθούνται από το σύστημα του Reuters έχουν προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών λόγω του εμπορικού πολέμου, με ένα μεγάλο ποσοστό να προέρχεται από τον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play