Η Kaizen Gaming ξεχώρισε τη φετινή χρονιά στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στους φιλάθλους. Η Kaizen Gaming αναδείχθηκε φέτος ως κύριος πρωταγωνιστής στο ευρωπαϊκό ποδοσφαιρικό τοπίο. Το διεθνές brand της ελληνικής εταιρείας, Betano, που δραστηριοποιείται σε 19 αγορές στην Ευρώπη, την Αμερική και την Αφρική, υπηρέτησε ως επίσημος παγκόσμιος χορηγός του UEFA Europa League και του UEFA Conference League. Η φετινή αγωνιστική περίοδος προσέφερε μια αληθινά συναρπαστική εμπειρία για τις δύο διοργανώσεις, γεμάτη δράση, έντονες συγκινήσεις και αξέχαστες στιγμές, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου.
Η φετινή ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική χρονιά έχει χαρίσει ανεπανάληπτες συγκινήσεις, καθώς μερικές από τις καλύτερες ομάδες της ηπείρου διεκδίκησαν τα δύο τρόπαια. Το νέο φορμάτ αύξησε τις αναμετρήσεις και προσέφερε αμφίρροπα παιχνίδια, με τους φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη, και φυσικά στην Ελλάδα, να παρακολουθούν αγώνες που έκοβαν την ανάσα.
Οι δύο διοργανώσεις επιβεβαίωσαν τη θέση τους ως μερικές από τις πιο συναρπαστικές στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Από το εκπληκτικό 5-4 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ απέναντι στη Λυών στο Όλντ Τράφορντ, μέχρι τις αξέχαστες στιγμές των ελληνικών ομάδων: τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Φιορεντίνα για το UEFA Conference League και τις εντυπωσιακές πορείες του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ στο UEFA Europa League.
Επιπλέον, η Kaizen Gaming δημιούργησε ισχυρή παρουσία μέσω των χορηγούμενων ομάδων της, όπως η Πόρτο και η Στεάουα Βουκουρεστίου, που έφεραν το brand της εταιρείας στη φανέλα τους, προχωρώντας στους νοκ άουτ γύρους του UEFA Europa League. Η δράση όμως δεν περιορίστηκε στο αγωνιστικό κομμάτι. Η Kaizen Gaming διοργάνωσε εκδηλώσεις σε τρεις ευρωπαϊκές πόλεις, δίνοντας στους φιλάθλους την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με τα τρόπαια και να συναντήσουν αγαπημένους παίκτες.
Η κορύφωση της χρονιάς για την Ελλάδα ήταν η επίσκεψη των τροπαίων στο Kaizen Campus στην Αθήνα, όπου οι εργαζόμενοι της εταιρείας, γνωστοί και ως Kaizeners, φωτογραφήθηκαν με τα τρόπαια, δείχνοντας την δέσμευση της εταιρείας στους φιλάθλους και τους ανθρώπους της. Η Kaizen Gaming συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία και την τεχνολογία, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των φιλάθλων και την προσφορά νέων και πρωτοποριακών τρόπων σύνδεσης με το ποδόσφαιρο. Με το Betano να είναι επίσημος παγκόσμιος χορηγός των δύο διοργανώσεων μέχρι και τη σεζόν 2026-27, οι επόμενες σεζόν αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον.
Πηγή περιεχομένου: in.gr