Böcker: η ευρηματική διαφήμιση που συνδέεται με τη διάρρηξη στο Λούβρο

Böcker: η ευρηματική διαφήμιση που συνδέεται με τη διάρρηξη στο Λούβρο

Διαφήμιση της Böcker εκμεταλλεύεται τη διάρρηξη στο Λούβρο για να προωθήσει τον ανυψωτικό της εξοπλισμό. Μια ανατρεπτική και ευρηματική διαφημιστική εκστρατεία προκάλεσε αίσθηση στο Λούβρο, το μουσείο με τους περισσότερους επισκέπτες παγκοσμίως. Ο κατασκευαστής του ανελκυστήρα εμπορευμάτων, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε από τους κλέφτες για την κλοπή κοσμημάτων της εποχής του Ναπολέοντα, αξιοποίησε το γεγονός αυτό για να προωθήσει τον εξοπλισμό του.

Ακροβατώντας ανάμεσα στην πολιτική ορθότητα και τον χιούμορ, η γερμανική εταιρεία Böcker ανήρτησε στα κοινωνικά δίκτυα διαφήμιση με το ανελκυστήρα που χρησιμοποιήθηκε στη διάρρηξη του Λούβρου. Το σλόγκαν “Όταν πρέπει να δράσεις γρήγορα” συνοδεύει τη φωτογραφία του ανελκυστήρα που ανυψώνει θησαυρούς με ταχύτητα 42 μέτρων ανά λεπτό.

Ο επικεφαλής της Böcker, Αλεξάντερ Μπέκερ, επιβεβαίωσε ότι ο ανελκυστήρας πωλήθηκε σε έναν Γάλλο πελάτη, ο οποίος ανέφερε την κλοπή. Η ανατροπή συνέβη κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στο Παρίσι, με τους δράστες να αφαιρούν το λογότυπο του πελάτη και να αλλάζουν πινακίδες κυκλοφορίας. Ο Μπέκερ ανέφερε ότι, καθώς κανείς δεν τραυματίστηκε, η εταιρεία του αποφάσισε να αντιμετωπίσει την κατάσταση με χιούμορ και να εκμεταλλευτεί τη δημοσιότητα γύρω από το Λούβρο.

Αυτή η κλοπή προκάλεσε πολιτική και μιντιακή θύελλα στη Γαλλία σχετικά με την προστασία των έργων τέχνης. Η προσπάθεια της Böcker να χρησιμοποιήσει την κατάσταση για διαφημιστικούς σκοπούς, αν και αναμφισβήτητα αμφιλεγόμενη, έχει κεντρίσει την προσοχή στην εταιρεία.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play