Coldplay: Επανακυκλοφορούν άλμπουμ σε βινύλια από ανακυκλωμένα υλικά

Coldplay: Επανακυκλοφορούν άλμπουμ σε βινύλια από ανακυκλωμένα υλικά

Οι Coldplay ανακοινώνουν την επανακυκλοφορία των άλμπουμ τους σε βινύλια από ανακυκλωμένα πλαστικά, προάγοντας τη βιωσιμότητα. Οι Coldplay πρωτοστατούν στον τομέα της βιωσιμότητας με την τελευταία τους περιβαλλοντική πρωτοβουλία. Το συγκρότημα του Κρις Μάρτιν συνεχίζει τη δέσμευσή του για την προστασία του περιβάλλοντος, επανακυκλοφορώντας τα άλμπουμ του ως διάφανους δίσκους μέσω της δισκογραφικής EcoRecords, οι οποίοι είναι κατασκευασμένοι από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια με βάρος 140g. Αυτή η καινοτόμος μορφή δίσκων μειώνει τις εκπομπές άνθρακα κατά 85% σε σύγκριση με την παραδοσιακή παραγωγή βινυλίων.

Τα άλμπουμ των Coldplay που επανακυκλοφορούν περιλαμβάνουν: Parachutes (2000), A Rush of Blood to the Head (2002), X&Y (2005), Viva La Vida (2008), Mylo Xyloto (2011), Ghost Stories (2014), A Head Full of Dreams (2015), Everyday Life (2019) και Music of the Spheres (2021). Η EcoRecords χρησιμοποιεί 100% τερεφθαλικό πολυαιθυλένιο (PET) και ανακυκλωμένο τερεφθαλικό πολυαιθυλένιο (rPET) για την παραγωγή δίσκων, προσφέροντας ένα ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό που συμβάλλει στη μείωση των ρύπων κατά τη διάρκεια των μεταφορών. Κάθε δίσκος βινυλίου κατασκευάζεται κατά μέσο όρο από εννέα πλαστικά μπουκάλια rPET, τα οποία καθαρίζονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία.

Η στροφή των Coldplay προς την EcoRecord LP αποδεικνύει τη δυνατότητα συνδυασμού καινοτομίας και προοδευτικής σκέψης, σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο της Parlophone, Jen Ivory. Δεν πρόκειται απλώς για την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος, αλλά για την καθιέρωση μιας πρότυπης διαδικασίας παραγωγής που σημαντικά περιορίζει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Οι Coldplay έχουν επίσης ξεπεράσει τους στόχους τους για την κλιματική αλλαγή, πραγματοποιώντας μια από τις πιο οικολογικές περιοδείες στην ιστορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2024, οι εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια της περιοδείας Music Of The Spheres είναι μειωμένες κατά 59% σε σύγκριση με τις εκπομπές κατά την περιοδεία τους το 2016-2017, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο του 50%. Άλλοι καλλιτέχνες που υιοθετούν παρόμοιες πρακτικές για ένα βιώσιμο πολιτιστικό προϊόν περιλαμβάνουν τους Massive Attack και Billie Eilish.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play