ΔΕΗ αναδεικνύει την εμπειρία ανασφάλειας των γυναικών κατά τη βραδινή έξοδο, εν μέσω της Παγκόσμιας Ημέρας για την Εξάλειψη της Έμφυλης Βίας. Η ΔΕΗ, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, συμμετέχει ενεργά στη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Έμφυλης Βίας, προσπαθώντας να αναδείξει την καθημερινή εμπειρία ανασφάλειας που βιώνουν οι γυναίκες κατά τη διάρκεια της βραδινής τους εξόδου. Μια νέα πανελλαδική έρευνα αποκαλύπτει ότι το 80% των γυναικών θεωρούν την επιστροφή τους από μια νυχτερινή έξοδο ως διαδικασία που συνοδεύεται από φόβο και προφυλάξεις.
Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Έμφυλης Βίας, στις 25 Νοεμβρίου, υπενθυμίζει ότι η βία κατά των γυναικών είναι μια πολυδιάστατη και διαρκής πραγματικότητα που πλήττει χιλιάδες ζωές σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτή η ημέρα καλεί την κοινωνία να αναγνωρίσει το μέγεθος του προβλήματος και να στηρίξει δράσεις πρόληψης. Στην Ελλάδα, τα περιστατικά ενδοοικογενειακής και σεξουαλικής βίας παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση και παρέμβαση.
Η ΔΕΗ, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας ΔΕΗ Ενεργώ, πραγματοποιεί ευρεία έρευνα σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών FocusBari και την DDB, για να αναδείξει τις ανησυχίες που σχετίζονται με την ανασφάλεια των γυναικών. Τα ευρήματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι οι γυναίκες λαμβάνουν προληπτικά μέτρα για την ασφάλειά τους, περιορίζοντας συχνά την ελευθερία κινήσεών τους. Ιδιαίτερα, οι νεότερες γυναίκες, ηλικίας 18-34 ετών, εκφράζουν την υψηλότερη ανασφάλεια.
Η έρευνα καταδεικνύει επίσης ότι 84% των γυναικών φοβούνται κατά τη διάρκεια νυχτερινών εξόδων και σχεδόν 59% έχουν βιώσει περιστατικά που τις έκαναν να νιώθουν ότι απειλούνται. Η πλειονότητα των γυναικών δηλώνει ότι οι φόβοι τους επηρεάζουν τις επιλογές τους για τις νυχτερινές τους μετακινήσεις, με 82% να αλλάζουν τη συμπεριφορά τους λόγω του φόβου αυτού.
Η ΔΕΗ, μέσα από την καμπάνια Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν, στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γύρω από την ανισότητα στην εμπειρία των γυναικών κατά τις νυχτερινές εξόδους. Με βάση αληθινές μαρτυρίες και δεδομένα, η καμπάνια προσκαλεί το κοινό να αναγνωρίσει την πραγματικότητα που βιώνουν οι γυναίκες και να συνεισφέρει στη δημιουργία ενός πιο ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
