Ανακαλύψτε τον κόσμο των Καννών μέσα από μοναδικές φωτογραφίες που αποτυπώνουν τη μαγεία του παρελθόντος. Ο φωτογράφος Derek Ridgers, γνωστός για τα χαρακτηριστικά πορτραίτα της βρετανικής υποκουλτούρας, εξέφρασε τη δική του οπτική για τις Κάννες και το κινηματογραφικό φεστιβάλ. «Δεν είχα ποτέ σκεφτεί πραγματικά τις Κάννες, ή το φεστιβάλ κινηματογράφου, πριν πάω», δήλωσε στο CNN. Παρά το γεγονός ότι παρακολουθούσε εικόνες από το φεστιβάλ στην τηλεόραση, αυτές δεν είχαν επιφέρει καμία σημαντική αλλαγή στη ζωή του. Ο Ridgers επισκέφθηκε το γαλλικό θέρετρο 12 φορές και είδε μόλις δύο ταινίες, εστιάζοντας περισσότερο στο πλούσιο θέαμα γύρω του.
«Αν βρίσκεσαι στη Γαλλική Ριβιέρα και ο ήλιος έχει βγει, γιατί να επιλέξεις να πας στον κινηματογράφο, αν δεν χρειάζεται;» αναρωτήθηκε. Αντί να παρακολουθεί τις προβολές, ο Ridgers φωτογράφιζε ταράτσες γεμάτες διασημότητες και νεαρά μοντέλα, απαθανατίζοντας τις πιο συναρπαστικές στιγμές της εποχής. Το νέο βιβλίο του, με τίτλο «Cannes», περιλαμβάνει περίπου 80 φωτογραφίες που αποτυπώνουν μια τελείως διαφορετική εικόνα του φεστιβάλ από τη σύγχρονη αντίληψη.
Στις φωτογραφίες του, που χρονολογούνται από τις δεκαετίες του 1980 και του 1990, «δεν υπάρχει ούτε ένα κινητό τηλέφωνο και μόλις και μετά βίας μια φωτογραφική μηχανή point and shoot». Ο Ridgers επικεντρώθηκε στους ανθρώπους και στη μελέτη της ανθρώπινης κατάστασης, μεταφέροντας τις αναμνήσεις από το κινηματογραφικό φεστιβάλ.
Επιπλέον, η παρουσία των πορνοστάρ στα βραβεία Hot D’Or έδωσε μια ανατρεπτική διάσταση στο φεστιβάλ. «Όταν οι πορνοστάρ έκαναν εκεί και τα δικά τους βραβεία, αυτό πρόσθεσε ένα στρώμα τρέλας και δημιούργησε μερικές ενδιαφέρουσες φωτογραφικές αντιπαραθέσεις», ανέφερε ο Ridgers. Αν και το κύριο φεστιβάλ φαίνεται να γίνεται όλο και πιο σοβαρό, οι φωτογραφίες του συνδυάζουν το παιχνίδι με την ακαμψία, αναδεικνύοντας την ευκολία και τη διάθεση της εποχής.
Ο Ridgers υπενθύμισε την προσωπική του αποστασιοποίηση από άλλους φωτογράφους κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, αλλά η δουλειά του προσφέρει μια σπάνια ματιά στην ανθρώπινη διάσταση των Καννών, «τα φωτογραφικά μου έργα αποτελούν μαρτυρία για το τι διασκεδαστικά, τρελά και ενίοτε γελοία πράγματα συνέβαιναν τότε».
Πηγή περιεχομένου: in.gr