Ένα νομικό δράμα γύρω από το διάσημο γλυπτό του Τζιακομέτι και τις κρυπτονομισματικές αντιπαραθέσεις

Ένα νομικό δράμα γύρω από το διάσημο γλυπτό του Τζιακομέτι και τις κρυπτονομισματικές αντιπαραθέσεις

Εξερευνώντας τις νομικές ανατροπές γύρω από το γλυπτό του Τζιακομέτι και τις κρυπτονομισματικές αντιπαραθέσεις του Σαν. Ο δισεκατομμυριούχος συλλέκτης και μεγιστάνας της μουσικής, Ντέιβιντ Γκέφεν, αρνείται κατηγορηματικά τις εκκλήσεις του Τζάστιν Σαν για την επιστροφή ενός γλυπτού του Αλμπέρτο Τζιακομέτι. Το συγκεκριμένο έργο, που ο Σαν ισχυρίζεται ότι του κλάπηκε από υπάλληλο της συλλογής του, πωλήθηκε σε μια καλά οργανωμένη απάτη. Ο Σαν, που διαμένει στο Χονγκ Κονγκ, κατέθεσε αγωγή τον Φεβρουάριο στη Νέα Υόρκη, ενώ ο Γκέφεν ανταγωνίστηκε με 100 σελίδες από τα νομικά του επιχειρήματα.

Ο Σαν αγόρασε το γλυπτό, με τίτλο Le Nez (1949-65), σε δημοπρασία του οίκου Sotheby’s τον Νοέμβριο του 2021, πληρώνοντας 78,4 εκατομμύρια δολάρια. Η αρχική πρόθεση του Σαν να δωρίσει το έργο σε διαδικτυακό εκθεσιακό χώρο απέτυχε, και το γλυπτό δανείστηκε το 2023 στο Ινστιτούτο Giacometti στο Παρίσι. Σύμφωνα με τον Σαν, η πρώην σύμβουλος τέχνης του, Σίντνεϊ Σιόνγκ, εκτέλεσε την παράνομη πώληση, χρησιμοποιώντας πλαστά έγγραφα.

Η νομική αντιπαράθεση συνεχίζει να αναπτύσσεται, καθώς οι δύο πλευρές προσπαθούν να αποδείξουν τις θέσεις τους, με την οικονομική κατάσταση του Σαν και την αγορά κρυπτονομισμάτων να παίζουν σημαντικό ρόλο στις εξελίξεις. Η αγωγή του Γκέφεν καταγράφει τις ισχυρές αμφιβολίες για τις προθέσεις του Σαν και την ικανότητά του να χειριστεί τη συλλογή του με εντιμότητα.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play