Εξετάζοντας τις αξίες της Γενιάς Z και τη σύγκρουση με τις προσδοκίες της αγοράς εργασίας. Η διευθύνουσα σύμβουλος Σούζι Γουέλτς επισημαίνει την ύπαρξη ενός σημαντικού χάσματος μεταξύ των αξιών της Γενιάς Z και των προσδοκιών που εκφράζουν οι υπεύθυνοι προσλήψεων. Οι νέοι αυτής της γενιάς φημίζεται ότι αποχωρούν εύκολα από θέσεις εργασίας. Η Γουέλτς προσπαθεί μέσω της παρέμβασής της να κατανοήσει τις αιτίες πίσω από την εύκολη αλλαγή καριέρας και τις παραιτήσεις της Γενιάς Z.
Η ομάδα της, στο Becoming You Labs, πραγματοποίησε πρόσφατα μια μελέτη με τη χρήση του εργαλείου αξιολόγησης αξιών, το The Values Bridge, το οποίο κατατάσσει 16 αξίες μέσω 100 ερωτήσεων συμπεριφοράς. Από τον Μάιο, πάνω από 77.000 άτομα συμμετείχαν στη μελέτη, ενώ τα αποτελέσματα συγκρίθηκαν με μια εθνική έρευνα σε 2.100 υπεύθυνους προσλήψεων από διάφορους κλάδους, όπως η τεχνολογία και οι επαγγελματικές υπηρεσίες. Οι τρεις κορυφαίες αξίες της Γενιάς Z είναι η φροντίδα του εαυτού, η αυθεντική έκφραση και η βοήθεια προς τους άλλους. Σε αντίθεση, οι υπεύθυνοι προσλήψεων αναζητούν υπαλλήλους που εκτιμούν την επιτυχία, τη μάθηση και τη σκληρή δουλειά, με μόλις το 2% της Γενιάς Z να μοιράζεται αυτές τις προτεραιότητες.
Η διαφορά στις προσεγγίσεις αναδεικνύει την απογοήτευση που νιώθουν οι εργοδότες και οι νέοι απέναντι στην αγορά εργασίας. Η τεχνητή νοημοσύνη, που απειλεί να αντικαταστήσει θέσεις εργασίας για αρχάριους, προσθέτει επιπλέον πίεση. Αυτή η διαφορά αξιών προκαλεί μια έντονη συζήτηση σχετικά με την ανάγκη εύρεσης λύσεων για την εργασία της Γενιάς Z.
Σε αυτήν την κατεύθυνση, οι εργαζόμενοι της Γενιάς Z καλούνται να αξιολογήσουν τις αξίες τους, ενδεχομένως ακόμα και να βρουν εταιρείες που ευθυγραμμίζονται με αυτές. Η έρευνα της Γουέλτς δείχνει ότι το 42% της Γενιάς Z εκτιμά τον πλούτο, γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει τις επιλογές σταδιοδρομίας τους.
Πηγή περιεχομένου: in.gr