Ο Γιώργος Λάνθιμος συνεργάζεται με τη Σκάρλετ Γιόχανσον σε μια σουρεαλιστική ταινία μικρού μήκους για την Prada. Ο Γιώργος Λάνθιμος αναλαμβάνει την καμπάνια του οίκου Prada, συνδυάζοντας με μαεστρία τον σουρεαλισμό με την εμπορικότητα και τη λυρικότητα. Η Σκάρλετ Γιόχανσον, η πιο εμπορική ηθοποιός του Χόλιγουντ, πρωταγωνιστεί στο νέο φιλμ μικρού μήκους, φέρνοντας την αναγνωρίσιμη σκηνοθετική ματιά του Έλληνα δημιουργού. Η ταινία Ritual Identities αποτελεί τη νέα καμπάνια του οίκου για την τσάντα Galleria.
Η Σκάρλετ Γιόχανσον υποδύεται τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες, οι οποίοι είναι κλώνοι του εαυτού της. Ο πρώτος από αυτούς είναι ένας γκουρού, που οδηγεί σε ένα μυστηριώδες τελετουργικό με αντικείμενα που περιλαμβάνουν μια σειρά από σπάνια υλικά. Η Γιόχανσον ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη για να συγκεντρώσει αυτά τα αντικείμενα, σπάζοντας κατά λάθος ένα βάζο σε κατάστημα με αντίκες. Μετά από διάφορες περιπέτειες, μια τρίτη Γιόχανσον γεννιέται μέσω του μυστικού τελετουργικού.
Η Γιόχανσον αναφέρει ότι η ιδέα πίσω από την καμπάνια αυτή είναι ένα παιχνίδι με τις ταυτότητες και τους διαφορετικούς χαρακτήρες που προβάλλουμε σε διάφορες σχέσεις. Αυτή η ταινία, όπως δηλώνει, δεν εστιάζει μόνο στην ανάληψη ρόλων, αλλά στην εξερεύνηση διαφορετικών εκδοχών του εαυτού. Η νέα καμπάνια είναι προϊόν της μοναδικής ευφυΐας του Γιώργου και της μαγείας που δημιουργείται στη συνεργασία μας.
Αυτή είναι η πρώτη συνεργασία του Λάνθιμου με την Prada και τη Γιόχανσον, αν και η μάρκα είναι γνωστή για τις συνεργασίες της με κορυφαίους κινηματογραφιστές του 21ου αιώνα. Ο Λάνθιμος έχει αποσπάσει πολλές υποψηφιότητες για Όσκαρ και πρόσφατα παρουσίασε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας τη νέα του ταινία με την Έμα Στόουν, Bugonia.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr