Ανακαίνιση και νέα προσφορά του Grecotel Filoxenia Καλαμάτας, αναδεικνύοντας την τοπική γαστρονομία και φιλοξενία. Το ξενοδοχείο Grecotel Filoxenia, τοποθετημένο στον μαγευτικό κόλπο της Μεσσηνίας, προσφέρει στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία στην άκρη της πόλης, δίπλα στη θάλασσα και τον επιβλητικό Ταΰγετο. Η αρχιτεκτονική του, εμπνευσμένη από νοσταλγικές εποχές, περιλαμβάνει εντυπωσιακά κτίρια με κεραμοσκεπές και χρώματα που θυμίζουν την παραδοσιακή παραθαλάσσια Ελλάδα. Ένας εντυπωσιακός χώρος από πισίνες που πλημμυρίζουν με θέα τον ορίζοντα, περιβάλλεται από αλμυρίκια και φοίνικες, δημιουργώντας ένα ιδανικό περιβάλλον για χαλάρωση.
Το Grecotel Filoxenia λειτουργεί ως πρεσβευτής της τοπικής παραγωγής μέσα από την κουζίνα του, προσφέροντας πιάτα της Μεσσηνιακής και Λακωνικής Μάνης. Στις εγκαταστάσεις του, περιλαμβάνονται 95 πολυτελή δωμάτια και 67 σουίτες, σχεδιασμένα με φωτεινά χρώματα και υψηλής ποιότητας μάρμαρα. Το ειδικά σχεδιασμένο πωλητήριο του ξενοδοχείου προβάλλει τις ελιές Καλαμών και άλλες τοπικές σπεσιαλιτέ, ενώ ξεχωρίζει το περίφημο καλαματιανό μεταξωτό μαντήλι, σύμβολο του νόστου.
Η Grecotel, με σταθερή στρατηγική προσήλωση στους ανθρώπους της, επενδύει στην ενδυνάμωση της τοπικής απασχόλησης, συμβάλλοντας στην κοινωνική και οικονομική συνοχή της περιοχής. Η νέα επένδυση, που αναμένεται να ολοκληρωθεί με τη δεύτερη φάση ανακαίνισης τον χειμώνα του 2026, περιλαμβάνει νέο συνεδριακό κέντρο και spa, με το συνολικό κόστος να ανέρχεται στα 20 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με την Διευθύνουσα Σύμβουλο της Grecotel, Μάρι Ν. Δασκαλαντωνάκη, Η οικογένεια της Grecotel είναι ιδιαίτερα χαρούμενη που η επέτειος των 50 χρόνων λειτουργίας της συνέπεσε με την ανακαίνιση αυτού του ξενοδοχείου με το συμβολικό όνομα Φιλοξενία. Το 2025, η Grecotel γιορτάζει 50 χρόνια παρουσίας και εξέλιξης στον τομέα της φιλοξενίας, προωθώντας την ταυτότητα της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο μέσα από τις μοναδικές της εμπειρίες.
Η Grecotel συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της ως ανεξάρτητη οικογενειακή επιχείρηση, υποδέχοντας την τρίτη γενιά και καθιστώντας τον εαυτό της ένα από τα πιο επιδραστικά luxury brands στον τομέα του τουρισμού. Στον πυρήνα της είναι το motto ‘Hotels and Resorts to Live’, το οποίο δημιουργεί αξέχαστες εμπειρίες για εκατομμύρια επισκέπτες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr