Η Alibaba ξεπέρασε τις προσδοκίες με έσοδα 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επενδύοντας σε DTC και τεχνητή νοημοσύνη. Τα τριμηνιαία έσοδα της Alibaba άγγιξαν τα 35 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών, γεγονός που αποδεικνύει την επιτυχία της στρατηγικής άμεσου λιανικού εμπορίου (DTC). Η εταιρεία επενδύει σε γρήγορες υπηρεσίες παράδοσης και τεχνητή νοημοσύνη, ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά. Τα στοιχεία αναφέρουν έσοδα 247,80 δισεκατομμυρίων γιουάν (34,97 δισεκατομμύρια δολάρια) στο δεύτερο τρίμηνο, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις.
Αν και τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 53%, παρέμειναν υψηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών, οδηγώντας σε αύξηση των μετοχών κατά 4% στις προσυνεδριακές συναλλαγές. Η μάχη για το DTC είναι σφοδρή στην Κίνα, με όλους τους μεγάλους παίκτες να επενδύουν δισεκατομμύρια σε ταχύτατες υπηρεσίες παράδοσης για να διασφαλίσουν το μερίδιο αγοράς τους. Η Alibaba τονίζει τη δέσμευσή της σε επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να δημιουργήσει μακροπρόθεσμη στρατηγική αξία.
Η εποχή εκπτώσεων που συνδέεται με την ημέρα Singles’ Day (Ημέρα των Εργένηδων) έχει επίσης προσφέρει μια σημαντική αύξηση στις πωλήσεις. Η Alibaba εκμεταλλεύτηκε αυτή την περίοδο για να προωθήσει την προσφορά της και στο εξωτερικό, σημειώνοντας συνολική αύξηση πωλήσεων κατά 9,3%. Στην τεχνητή νοημοσύνη, η Alibaba έχει ξεκινήσει τη διάθεση νέων εφαρμογών, προσπαθώντας να καλύψει το έδαφος που την χωρίζει από τους ανταγωνιστές της.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
