Η Google κυριαρχεί στο διαδίκτυο με 136 δισεκατομμύρια επισκέψεις, ενώ νέες πλατφόρμες αποκτούν έδαφος. Η Google συνεχίζει να είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στο διαδίκτυο, καταγράφοντας 136 δισεκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις και διατηρώντας το 71% των συνολικών επισκέψεων στους κορυφαίους ιστότοπους παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία από το Visual Capitalist. Η διαφορά με τον δεύτερο στη σειρά, το YouTube, είναι εντυπωσιακή: το YouTube συγκεντρώνει 72,8 δισεκατομμύρια επισκέψεις, σχεδόν τις μισές από αυτές της Google. Αξιοσημείωτο είναι ότι το YouTube ανήκει επίσης στην Alphabet, την εταιρεία μητρική της Google.
Ωστόσο, η Alphabet αντιμετωπίζει ομοσπονδιακές κατηγορίες σχετικά με μονοπωλιακές πρακτικές, και έχει προχωρήσει σε έφεση. Στην τρίτη θέση, το Facebook της Meta καταγράφει 12,7 δισεκατομμύρια επισκέψεις, ακολουθούμενο από τη Wikipedia με 6,9 δισεκατομμύρια και το Instagram με 6,8 δισεκατομμύρια. Η Meta διατηρεί ισχυρή παρουσία στην κορυφή, καθώς δύο από τις πλατφόρμες της συγκαταλέγονται στους πέντε πρώτους ιστότοπους.
Ακολουθούν το Reddit με 6 δισεκατομμύρια επισκέψεις και το Pornhub με 5,3 δισεκατομμύρια, ενώ το Bing έχει 5,2 δισεκατομμύρια επισκέψεις. Το X (πρώην Twitter) συγκεντρώνει 4,3 δισεκατομμύρια επισκέψεις. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η άνοδος του ChatGPT, το οποίο, αν και κυκλοφόρησε μόλις το 2022, έχει ήδη φτάσει στην ένατη θέση, αποσπώντας μερίδιο από την Google. Το ChatGPT καταγράφει 4,8 δισεκατομμύρια επισκέψεις μηνιαίως έως τα τέλη του 2024, με τον αριθμό πιθανότατα να έχει αυξηθεί έκτοτε.
Επιπλέον, παρά τη μετονομασία του σε X το 2023, το Twitter συνεχίζει να συγκεντρώνει 2,7 δισεκατομμύρια επισκέψεις, αποδεικνύοντας ότι οι χρήστες αναγνωρίζουν την πλατφόρμα με το αρχικό της όνομα. Στη λίστα των 20 κορυφαίων ιστότοπων περιλαμβάνονται επίσης το Yandex (4 δισεκατομμύρια), το WhatsApp (4 δισεκατομμύρια), το Amazon (3,6 δισεκατομμύρια), το Yahoo (3,5 δισεκατομμύρια), το Xvideos (3,5 δισεκατομμύρια), το DuckDuckGo (3,1 δισεκατομμύρια), το MSN (2,6 δισεκατομμύρια), το Netflix (2,5 δισεκατομμύρια) και το TikTok (2,5 δισεκατομμύρια).
Πηγή περιεχομένου: in.gr