Η Amazon επενδύει στην παράδοση τροφίμων την ίδια ημέρα, ανταγωνιζόμενη μεγάλες εταιρείες του κλάδου. Η Amazon, με την πρόσφατη ανακοίνωσή της, επεκτείνει την υπηρεσία παράδοσης ευπαθών προϊόντων την ίδια ημέρα σε περισσότερες από 1.000 πόλεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το πλάνο της περιλαμβάνει τη δραστηριοποίησή της σε τουλάχιστον 2.300 τοποθεσίες μέχρι το τέλος του έτους, γεγονός που εντείνει τον ανταγωνισμό με τις DoorDash και Instacart. Η είδηση προκάλεσε πτώση στις μετοχές των DoorDash και Instacart, οι οποίες σημείωσαν πτώση 4% και 14% αντίστοιχα την προηγούμενη εβδομάδα.
Η Walmart, η οποία παρέχει επίσης υπηρεσίες παράδοσης τροφίμων την ίδια ημέρα, είδε τις μετοχές της να υποχωρούν κατά 3% στην ίδια περίοδο, σύμφωνα με το CNBC. Παρά τη δυναμική της Amazon, η αναλύτρια της Bernstein, Τζιχάν Μα, αναφέρει ότι η πώληση μετοχών της Instacart και της DoorDash ενδέχεται να υπερβάλλει, καθώς η αγορά προσφέρει περιθώρια για όλους τους παίκτες να διατηρήσουν τη θέση τους.
Ο αναλυτής εκτιμά ότι υπάρχει σημαντικός χώρος για τους λιανοπωλητές να ενισχύσουν τις διαδικτυακές τους πωλήσεις, προσελκύοντας νέους πελάτες μέσω χαμηλότερων ορίων δωρεάν παράδοσης. Ο ίδιος αναγνωρίζει ότι οι υπηρεσίες παράδοσης τρίτων προσφέρουν ποικιλία και άνεση, με τα πακέτα συνδρομής να κερδίζουν έδαφος. Επιπλέον, ο αναλυτής της Deutsche Bank, Λι Χοροβιτζ, επισημαίνει ότι οι Instacart και DoorDash έχουν τη δυνατότητα να παραμείνουν ανταγωνιστικές, αξιοποιώντας την αντίληψη ποιότητας και προσφοράς, καθώς οι πελάτες τείνουν να προτιμούν τα αγαπημένα τους καταστήματα τροφίμων κατά τη χρήση αυτών των υπηρεσιών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr