Ανακαλύψτε την αντίδραση της American Eagle στην κριτική που προκάλεσε η καμπάνια με τη Σίντνεϊ Σουίνι. Η American Eagle σπάει τη σιωπή της έπειτα από την κυκλοφορία της καμπάνιας με την Σίντνεϊ Σουίνι, η οποία προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στο διαδίκτυο. Η επίσημη δήλωση της εταιρίας μέσω Instagram αναφέρεται στην επιθυμία τους να γιορτάσουν την ατομικότητα του καθενός και να υπογραμμίσουν πως τα τζιν της American Eagle προσφέρουν αυτοπεποίθηση σε όλους. Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η σχέση μεταξύ των λέξεων τζιν (jeans) και γονίδια (genes) δεν πρέπει να συγχέεται και να οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα.
Αν και πολλοί χρήστες του διαδικτύου υποστήριξαν την εταιρία με σχόλια όπως: Μην ικανοποιείτε τους woke, συνεχίστε να φτιάχνετε υπέροχα denim, δεν έλειψαν οι αρνητικές αντιδράσεις. Είναι η έλλειψη ενσυναίσθησης για μένα, σχολίασε ένας χρήστης, ενώ άλλος παρατήρησε ότι η απάντηση της American Eagle ήταν ακόμα πιο απογοητευτική από την καμπάνια.
Η καμπάνια με τίτλο Sydney Sweeney Has Great Jeans έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, με κάποιους να τη χαρακτηρίζουν ως υποκινούμενη λόγω ρατσιστικών υπονοούμενων. Σε ένα διαφημιστικό βίντεο που δημοσιεύθηκε στο Instagram της μάρκας, η Σίντνεϊ Σουίνι αντικαθιστά τη λέξη genes με jeans και η καμπάνια γίνεται αντικείμενο έντονης κριτικής.
Σύμφωνα με το Salon, οι εκφράσεις όπως «σπουδαία γονίδια» έχουν ιστορικές αναφορές που σχετίζονται με ρατσιστικά στερεότυπα. Μια δεύτερη διαφήμιση παρουσιάζει την Σίντνεϊ να δηλώνει ότι τα γονίδια μεταβιβάζονται από τους γονείς στους απογόνους, δημιουργώντας αντιδράσεις σχετικά με τη σκοπιμότητα και το περιεχόμενο της καμπάνιας. Οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα σχολιάζουν ότι η συγκεκριμένη προσέγγιση είναι άκομψη και δείχνει την έλλειψη εκπροσώπησης.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr