Η Bath & Body Works επενδύει σε πανεπιστημιακά campus, στοχεύοντας στη Gen Z και αναβαθμίζοντας την εμπειρία αγορών. Η Bath & Body Works ανακοίνωσε την είσοδό της σε πανεπιστημιακά campus, προχωρώντας σε μια κίνηση που αποτελεί πρωτοβουλία αναγκαία για την προσέλκυση της νεότερης γενιάς αγοραστών. Η συγκεκριμένη στρατηγική στοχεύει στην προσέγγιση των καταναλωτών της Gen Z, οι οποίοι ήδη κατατάσσουν τα προϊόντα της σε υψηλές θέσεις στις προτιμήσεις τους. Σχετική έκθεση της Piper Sandler σε 6.500 εφήβους επιβεβαίωσε ότι η Bath & Body Works είναι η αγαπημένη μάρκα αρωμάτων και κατατάσσεται τρίτη ως προορισμός ομορφιάς, με σημαντική άνοδο από το 2018.
Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο της Bath & Body Works έχει στόχο να ικανοποιήσει τις ανάγκες των φοιτητών. Θέλουμε να είμαστε εκεί για τους φοιτητές, προσφέροντάς τους τα αρώματα που αγαπούν, σε τρόπους που τους φαίνονται προσωπικοί και βολικοί, ανέφερε ο CEO Daniel Heaf, ο οποίος ηγήθηκε της εταιρείας από το καλοκαίρι. Η στρατηγική αυτή αποτελεί αναγκαία αντίκτυπο στις πρόσφατες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία, λόγω της υποχώρησης δαπανών για προϊόντα που θεωρούνται μη απαραίτητα.
Ο Heaf τόνισε επίσης ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για την ενδυνάμωση των σχέσεών της με τους πελάτες και τη διατήρηση της συνάφειας με τις νέες γενιές. Αντικείμενο της είναι η επέκταση της παρουσίας της στα καταστήματα και η βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών.
Η Bath & Body Works, που ιδρύθηκε το 1990 στο Νιου Άλμπανι του Οχάιο, σκοπεύει να επιταχύνει την ανάπτυξή της στις διεθνείς αγορές και να επενδύσει σε νέες κατηγορίες προϊόντων, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ικανοποίησης των πελατών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr