Η Chili’s ανακοινώνει ρεκόρ μπόνους για τους υπαλλήλους της, καταγράφοντας υψηλότερες πωλήσεις

Η Chili’s ανακοινώνει ρεκόρ μπόνους για τους υπαλλήλους της, καταγράφοντας υψηλότερες πωλήσεις

Η Chili’s, με ιστορικά κέρδη και επιτυχίες, προσφέρει σημαντικά μπόνους στους εργαζομένους της, αναδεικνύοντας τη δυναμική της στην αγορά. Η Chili’s, γνωστή αλυσίδα εστίασης, ανακοίνωσε την καταβολή αυξημένων μπόνους στους υπαλλήλους της, σε μια χρονιά που σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και κερδών. Η μητρική εταιρεία Brinker International θα απονείμει μπόνους ίσα με το 200% του στόχου στους εταιρικούς εργαζομένους, εν μέσω των υψηλότερων πωλήσεων και κερδών από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 1984. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για το οικονομικό έτος που έληξε στις 25 Ιουνίου υπερδιπλασίασαν τα κέρδη του προηγούμενου έτους, με πωλήσεις να αυξάνονται κατά 22%.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το φετινό μπόνους είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί μέχρι σήμερα, και αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών των εργαζομένων που συνέβαλαν στην ιστορική επιτυχία του οικονομικού έτους 2025. Η Chili’s έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως πρότυπο επιτυχίας στον δύσκολο τομέα της εστίασης, προσελκύοντας πελάτες με ευαισθησία στις τιμές μέσω στρατηγικών προσφορών και δυναμικής παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Brinker, Κέβιν Χόχμαν, έχει οδηγήσει σε αναδιάρθρωση που έχει συμβάλει στην αύξηση της τιμής της μετοχής της εταιρείας.

Μέχρι τον Ιούνιο, η Brinker απασχολούσε 667 υπαλλήλους σε κέντρα υποστήριξης εστιατορίων και, εκτός από τους εταιρικούς υπαλλήλους, προσέφερε επίσης ρεκόρ μπόνους στους 4.500 διευθυντές εστιατορίων της Chili’s. Η εταιρεία δήλωσε ότι τα μπόνους είναι κρίσιμα για την προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων.

Ανταγωνίστριες αλυσίδες, όπως η Applebee’s, επιχειρούν να μιμηθούν την επιτυχία της Chili’s, εισάγοντας παρόμοιες προσφορές, ενώ η αγορά του fast food αναζητά τρόπους ανάκτησης της δύναμής της. Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Black Box Intelligence, η επισκεψιμότητα στον τομέα της εστίασης έχει σημειώσει πτώση 1,8% φέτος, με μεγαλύτερη πτώση 2,8% στα εστιατόρια fast food. Στις αλυσίδες casual dining, η επισκεψιμότητα αυξάνεται κατά 1%.

Εν μέσω των προσπαθειών της Chili’s να παραμείνει ανταγωνιστική, άλλες αλυσίδες όπως η Starbucks περιορίζουν τις αυξήσεις και εστιάζουν στη μείωση εξόδων. Οι επενδυτές παρακολουθούν με ανησυχία τη βιωσιμότητα της δυναμικής της Chili’s, ενώ ο Χόχμαν διαβεβαίωσε ότι η συνεχής βελτίωση των προσφορών θα είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της αυξημένης ζήτησης.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play