Η Boom Supersonic προγραμματίζει την επαναφορά των υπερηχητικών ταξιδιών με το Overture μέχρι το 2029. Όταν το Concorde σταμάτησε να πετάει το 2003, λόγω οικονομικών δυσκολιών και ενός φονικού ατυχήματος στο Παρίσι, φάνηκε ότι τα υπερηχητικά ταξίδια έφτασαν στο τέλος τους. Δεν υπήρξε κάτι για να το αντικαταστήσει. Αντιθέτως, η ταχύτητα των αεροπορικών ταξιδιών επιβραδύνθηκε τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της συμφόρησης, των προβλημάτων στην εναέρια κυκλοφορία και των εκτροπών που προκάλεσαν συρράξεις. Ωστόσο, ένας πρώην μηχανικός λογισμικού της Amazon, ο Μπλέικ Σολ, ίδρυσε μια νέα εταιρεία για να αλλάξει αυτό το σκηνικό. Μέσω της Boom Supersonic, που ιδρύθηκε πριν από μια δεκαετία στο Ντένβερ, ο Σολ στοχεύει στην αναβίωση της υπερταχείας αεροπορικής μεταφοράς, μια επιθυμία που παραμένει ζωντανή παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε το Concorde κατά τη διάρκεια της σχεδόν 30χρονης λειτουργίας του. Ο Σολ βλέπει έναν κόσμο όπου τα υπερατλαντικά επαγγελματικά ταξίδια μετ’ επιστροφής συμβαίνουν σε μία μόνο ημέρα.
Ο Σολ, 44 ετών, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι οι προηγούμενες απόπειρες για υπερηχητικές πτήσεις, όπως το Concorde, απέτυχαν κυρίως λόγω κακοσχεδιασμένων επιχειρηματικών μοντέλων. Η τεχνολογία που απαιτείται για την επίτευξη υπερηχητικής πτήσης ήταν διαθέσιμη από την αρχή.
Η Boom στοχεύει να πραγματοποιήσει την πρώτη πτήση του τζετ Overture μέχρι το 2029. Έχει ολοκληρώσει την κατασκευή ενός εργοστασίου στο Γκρίνσμπορο της Βόρειας Καρολίνας και ξεκίνησε την κατασκευή του κινητήρα που θα τροφοδοτήσει το Overture. Η υποστήριξή της προέρχεται από εξέχοντες επενδυτές και αεροπορικές εταιρείες, με προκαταρκτικές παραγγελίες από τις United, American και Japan Airlines. Ωστόσο, η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης για χρηματοδότηση και του περιορισμού του προσωπικού της.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Delta, Εντ Μπάστιαν, είναι μεταξύ εκείνων που αμφισβητούν την εμπορική βιωσιμότητα του Overture, χαρακτηρίζοντάς το ως πολύ ακριβό περιουσιακό στοιχείο. Παρά τις αμφιβολίες, ο Σολ παραμένει αισιόδοξος, πιστεύοντας ότι η Boom έχει το δυναμικό να επαναστατήσει τη βιομηχανία των αερομεταφορών.
Η Boom έχει επίσης αναγνωρίσει ότι θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει προκλήσεις σχετικά με τον θόρυβο που παράγεται κατά την υπερηχητική πτήση και το κόστος των εισιτηρίων. Σκοπός της είναι να μειώσει το κόστος ανά θέση στο Overture στα επίπεδα μιας κανονικής business class.
Αυτή η επαναστατική προσπάθεια από τον Σολ στοχεύει στη δημιουργία ενός μέλλοντος όπου η υπερηχητική πτήση θα είναι και πάλι εφικτή, προσφέροντας γρήγορες και άνετες ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr