Έρευνα NTSB: Σημαντικά στοιχεία για τη συντήρηση του αεροπλάνου που συνετρίβη στο Λούισβιλ. Οι ερευνητές της Εθνικής Επιτροπής Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) δήλωσαν την Πέμπτη ότι επικεντρώνονται στο ιστορικό συντήρησης του φορτηγού αεροπλάνου της UPS, το οποίο είχε σταθμεύσει στο Τέξας για επισκευές εβδομάδες πριν τη συντριβή του στο Λούισβιλ του Κεντάκι, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τουλάχιστον 13 θανάτους. Η NTSB ερευνά τις συνθήκες υπό τις οποίες ξέσπασε μια μεγάλη φλόγα γύρω από την αριστερή πτέρυγα του αεροσκάφους, το οποίο έχει 34χρονη ιστορία.
Κατά τη διάρκεια της πτήσης, ένας από τους τρεις κινητήρες αποσπάστηκε από την πτέρυγα καθώς το αεροσκάφος βρισκόταν στον διάδρομο προσγείωσης. Τα δεδομένα παρακολούθησης πτήσεων έδειξαν ότι το αεροσκάφος παρέμεινε στατικό στο Σαν Αντόνιο από τις 3 Σεπτεμβρίου έως τις 18 Οκτωβρίου. Ο Τοντ Ίνμαν της NTSB τόνισε τη σημασία της εξέτασης όλων των εργασιών συντήρησης που έγιναν, από την παραμονή στο Σαν Αντόνιο μέχρι την ημερομηνία της πτήσης.
Η ST Engineering, η οποία παρέχει υπηρεσίες συντήρησης για τα αεροσκάφη MD-11 της UPS, δήλωσε ότι θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρχές. Στις 18 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τα αρχεία της FAA, ανιχνεύθηκε μια ρωγμή στη δεξαμενή καυσίμου του αριστερού φτερού, η οποία απαιτούσε επισκευή. Αν και τα αίτια της συντριβής παραμένουν ασαφή, οι ερευνητές εξετάζουν όλες τις παραμέτρους που ενδέχεται να οδήγησαν στο συμβάν.
Σύμφωνα με την NTSB, η λήψη των μαύρων κουτιών του αεροσκάφους ήταν επιτυχής, ωστόσο η αναγνώριση της καταγραφής φωνής του πιλοτηρίου δεν αναμένεται να προσφέρει πολλές πληροφορίες, καθώς το δυστύχημα συνέβη σε ελάχιστο χρόνο. Παρά τις ανησυχίες για την ασφάλεια του προγράμματος MD-11, η NTSB δεν έχει εντοπίσει άμεσες απειλές. Ο δήμαρχος του Λούισβιλ ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των θυμάτων ανήλθε στους 13, επισημαίνοντας τη δυσκολία ανεύρεσης όλων των πτωμάτων στα κατεστραμμένα συντρίμμια.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
