Η Eurostar προγραμματίζει πεντάωρα σιδηροδρομικά ταξίδια από το Λονδίνο σε Φρανκφούρτη και Γενεύη

Η Eurostar προγραμματίζει πεντάωρα σιδηροδρομικά ταξίδια από το Λονδίνο σε Φρανκφούρτη και Γενεύη

Η Eurostar σκοπεύει να επενδύσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ για νέες απευθείας σιδηροδρομικές υπηρεσίες μεταξύ Λονδίνου και Ευρώπης. Ο Όμιλος Eurostar σχεδιάζει να εισαγάγει απευθείας σιδηροδρομικές υπηρεσίες από το Λονδίνο προς τη Φρανκφούρτη και τη Γενεύη κατά την επόμενη δεκαετία, προσφέροντας στους επιβάτες τη δυνατότητα να συνδεθούν με δύο από τα κεντρικότερα οικονομικά κέντρα της Ευρώπης. Τα ταξίδια θα διαρκούν περίπου πέντε ώρες, όπως δήλωσε εκπρόσωπος του φορέα εκμετάλλευσης στο Bloomberg. Για την υλοποίηση των νέων υπηρεσιών, η Eurostar, που ανήκει κατά πλειοψηφία στη γαλλική κρατική σιδηροδρομική εταιρεία SNCF, θα επενδύσει περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ προκειμένου να επεκτείνει τον στόλο της κατά 30%.

Τα σχέδια της Eurostar έρχονται σε μία εποχή που αντιμετωπίζει κριτική για τις υψηλές τιμές και την αξιοπιστία της. Η εταιρεία ενδέχεται να αντιμετωπίσει ανταγωνισμό από άλλους φορείς εκμετάλλευσης που επιθυμούν να προσφέρουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες, τερματίζοντας το 31ετές μονοπώλιο της Eurostar στα διεθνή τρένα από τη Βρετανία. Εταιρείες όπως ο όμιλος Virgin του Ρίτσαρντ Μπράνσον και ο όμιλος FS Italiane ενδιαφέρονται να ανταγωνιστούν την Eurostar στη βασική διαδρομή της μεταξύ Λονδίνου και Παρισιού.

Η προσφορά απευθείας τρένων από το Λονδίνο προς τη Φρανκφούρτη και τη Γενεύη θα δώσει τη δυνατότητα σε τραπεζίτες και άλλους επαγγελματίες του χρηματοοικονομικού τομέα να εργάζονται και να πραγματοποιούν κλήσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, προσφέροντας μια εναλλακτική λύση στα αεροπλάνα. Η Eurostar ήδη λειτουργεί σε πέντε χώρες: το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, τη Γαλλία, την Ολλανδία και τη Γερμανία, με τη διαδρομή Λονδίνο-Παρίσι να προσελκύει πάνω από 280.000 επιβάτες πέρυσι.

Η εταιρεία πίσω από το σιδηροδρομικό σταθμό St Pancras και η Getlink SE, που διαχειρίζεται τη σήραγγα της Μάγχης, εξέφρασαν την επιθυμία τους να ανοίξουν περισσότερες υπηρεσίες προς τη Γαλλία, καθώς και νέες διαδρομές προς τη Γερμανία και την Ελβετία. Ωστόσο, μια έκθεση της ομάδας εκστρατείας Transport and Environment (T&E) έθεσε την Eurostar στη χειρότερη θέση ανάμεσα σε 27 ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές υπηρεσίες, αξιολογώντας παράγοντες όπως οι τιμές των εισιτηρίων και η αξιοπιστία. Η Eurostar αμφισβήτησε τα ευρήματα αυτά.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play