Η γενιά Ζ επιδιώκει ταχεία κέρδη μέσω του real estate

Η γενιά Ζ επιδιώκει ταχεία κέρδη μέσω του real estate

Η γενιά Ζ αναζητά γρήγορα κέρδη και ανεξαρτησία στην αγορά ακινήτων, απορρίπτοντας τα παραδοσιακά επαγγελματικά μονοπάτια. Για να γίνεις επιχειρηματίας, δεν απαιτείται πτυχίο. Αυτό δηλώνει η Τόνι Μάρμο, μια 24χρονη που έχει επιτύχει σημαντικά οικονομικά οφέλη ως μεσίτρια. Είναι ένα ακόμη μέλος της γενιάς Ζ που επέλεξε μια καριέρα απομακρυσμένη από τις σπουδές της. Αρχικά, σπούδασε Διεθνείς Επιχειρήσεις και εργάστηκε ως κομμώτρια, αλλά τελικά αποφάσισε να εγκαταλείψει αυτές τις διαδρομές για να αποκτήσει άδεια στον τομέα του real estate.

Η Τόνι ξεχωρίζει από τον τυπικό μεσίτη στις ΗΠΑ, διαθέτοντας 40.000 ακολούθους στο TikTok, όπου κοροϊδεύει τα στερεότυπα της γενιάς της και χρησιμοποιεί την επιρροή της για να αποκτήσει πρόσβαση σε ακίνητα στο Νιου Τζέρσεϊ. Δηλώνει στο Business Insider ότι συμμερίζεται τα αισθήματα πολλών ομότιμων της γενιάς Ζ, που απορρίπτουν το εργασιακό μοντέλο των 9 με 5. «Αν δουλεύεις σκληρά για κάποιον άλλο που καρπώνεται όλα τα κέρδη, γιατί να μην το κάνεις για τον εαυτό σου;»

Η Τόνι είναι ενδεικτική μιας αυξανόμενης τάσης μεταξύ των νέων που απομακρύνονται από παραδοσιακές σπουδές, προτιμώντας επαγγελματικές επιλογές που τους προσφέρουν άμεσες οικονομικές απολαβές και αυτονομία.

Η ανάγκη για ελευθερία και αυτονομία είναι κεντρική για τη γενιά Ζ, η οποία αναζητά τρόπους να γίνει το αφεντικό του εαυτού της και να καθορίζει τη δική της πορεία.

Οι νέοι αυτοί, συχνά στρέφονται σε τομείς όπως το real estate, εκτιμώντας ότι οι οικονομικές τους δυνατότητες είναι ανεξάντλητες, σε αντίθεση με παραδοσιακά επαγγέλματα που δεν προσφέρουν τέτοιες προοπτικές.

Η τάση αυτή επηρεάζεται από την εκπαίδευση, με τις εγγραφές στα κολέγια να σημειώνουν μείωση και το κοινό να αμφισβητεί την αξία των πτυχίων. Σύμφωνα με πρόσφατες δημοσκοπήσεις, η εμπιστοσύνη στην ανώτερη εκπαίδευση μειώνεται και οι σπουδαστές προτιμούν να εισέρχονται σε αγορές που δεν διατρέχουν κινδύνους από την ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Αυτές οι αλλαγές διαμορφώνουν το μέλλον της αγοράς εργασίας, καθώς οι νέοι συνεχίζουν να εκμεταλλεύονται την τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα για να προωθούν τις καριέρες τους, παρά τις προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στον τομέα τους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play