Η Γενιά Ζ και οι millennials καθυστερούν τον γάμο και την οικογένεια λόγω των οικονομικών πιέσεων

Η Γενιά Ζ και οι millennials καθυστερούν τον γάμο και την οικογένεια λόγω των οικονομικών πιέσεων

Η Γενιά Ζ και οι millennials αναβάλλουν σημαντικές αποφάσεις λόγω του αυξημένου κόστους ζωής. Λόγω του συνεχώς αυξανόμενου κόστους στέγασης και των στάσιμων μισθών που δεν συμβαδίζουν με τον πληθωρισμό, η Γενιά Ζ και οι millennials αναβάλλουν σημαντικές αποφάσεις της ζωής τους, όπως η αγορά σπιτιού ή η απόκτηση παιδιών. Πολλοί νέοι προτιμούν να απολαμβάνουν τη ζωή τους στο παρόν, εστιάζοντας σε ταξίδια και μεγάλες αγορές.

Μια νέα έκθεση της Capgemini, που κοινοποιήθηκε αποκλειστικά στο Fortune, αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 70% των ενηλίκων κάτω των 40 ετών θεωρούν την ασφάλιση ζωής απαραίτητη για ένα υγιές οικονομικό μέλλον. Ωστόσο, οι διαθέσιμες επιλογές δεν ανταποκρίνονται στις οικονομικές τους προτεραιότητες, με αποτέλεσμα πολλοί να την αποφεύγουν εντελώς. Η έρευνα δείχνει ότι το 63% των καταναλωτών αυτών δεν έχει άμεσα σχέδια γάμου, ενώ το 84% των ανύπαντρων και παντρεμένων δεν σκοπεύει να αποκτήσει παιδιά σύντομα.

Η Σαμάνθα Τσόου, παγκόσμια επικεφαλής της ασφάλισης ζωής στην Capgemini, δήλωσε στο Fortune ότι οι νέοι θα επιλέξουν ασφάλιση ζωής μόνο αν είναι πολύ φθηνή ή δωρεάν. Το γεγονός ότι πρέπει να πληρώσουν για αυτήν, την ώρα που αδυνατούν να αγοράσουν σπίτι, τους φαίνεται παράλογο. Οι νέοι τείνουν είτε να αποταμιεύουν περισσότερα είτε να ανοίγουν δικούς τους επενδυτικούς λογαριασμούς.

Η μελέτη, η οποία διεξήχθη σε 18 αγορές με περισσότερους από 6.100 συμμετέχοντες ηλικίας 18-39 ετών, καθώς και με 200 ανώτερα στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών, καταδεικνύει την ανάγκη αλλαγών στον τομέα της ασφάλισης. Πολλοί νέοι δεν συνειδητοποιούν ότι υπάρχουν ωφέλη κατά τη διάρκεια της ζωής που μπορούν να τους χρησιμεύσουν οικονομικά.

Σύμφωνα με τη μελέτη, αν και κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν επιπλέον παροχές, 1 στους 4 καταναλωτές εξακολουθεί να απορρίπτει την ασφάλιση ζωής λόγω της πολυπλοκότητας της διαδικασίας και της ορολογίας. Η Σαμάνθα Τσόου υπογραμμίζει την ανάγκη για ένα πιο ευέλικτο προϊόν που θα καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες των νέων, όπως η αγορά σπιτιού ή η χρηματοδότηση των σπουδών των παιδιών τους στο μέλλον.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play