Η Gucci αναζητά τη νέα της ταυτότητα μέσω του Demna Gvasalia και της Ντέμι Μουρ, με στόχο την αναζωογόνηση του οίκου. Με πτώση 25% στις πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου του οικονομικού έτους, ο οίκος Gucci φαίνεται να αντιμετωπίζει προκλήσεις στη δυναμική του. Η Kering, μητρική εταιρεία της Gucci, αναζητά επειγόντως τρόπους να ανατρέψει την καθοδική πορεία του οίκου, ο οποίος έχει χάσει την ταυτότητά του μετά την αποχώρηση του σχεδιαστή Αλεσάντρο Μικέλε. Η πρόσληψη του Demna Gvasalia ως νέου δημιουργικού διευθυντή θεωρείται ριψοκίνδυνη κίνηση, με τον Guardian να αναρωτιέται αν αυτή η πρόκληση θα αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Η απομάκρυνση του προκάτοχου του Demna, Σαμπάτο ντε Σάρνο, έγινε αιφνιδίως, καθώς η αισθητική του είχε χαρακτηριστεί από τους ειδικούς της μόδας ως ήπιο και αστικό chic, χωρίς όμως να ενθουσιάσει τους πελάτες. Η καταιγίδα του Demna είναι η απάντηση στην ηρεμία που προηγήθηκε, καθώς ο σχεδιαστής με τη φήμη του «προβοκάτορα» φέρνει νέα πνοή στον οίκο.
Ο Demna, γνωστός για την καινοτόμο του προσέγγιση στην Balenciaga, αποφάσισε να παρουσιάσει το όραμά του μέσω μιας ταινίας κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, επιλέγοντας να παρακάμψει την παραδοσιακή πασαρέλα. Στην ταινία, που σκηνοθέτησαν οι Σπάικ Τζονζ και Χαλίνα Ρέιν, πρωταγωνίστησε η Ντέμι Μουρ ως φανταστική Μπάρμπαρα Γκούτσι, αναδεικνύοντας τη δυσλειτουργική φύση της οικογένειας Gucci και τις προκλήσεις που σχετίζονται με την επιδίωξη της τελειότητας.
Η νέα γκαρνταρόμπα που παρουσίασε ο Demna αφηγείται την ιστορία της οικογένειας Gucci, από τον nerd μέχρι τη ντίβα, προσπαθώντας να συνδυάσει την κωμωδία και τη σοβαρότητα της ιστορίας του οίκου. Ο Demna αναγνωρίζει ότι η Gucci πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από απλά ρούχα, προσδιορίζοντας τη γοητεία της ως έναν συνδυασμό διασκέδασης και ευφυΐας.
Η εικονογραφία του νέου οίκου αντλεί έμπνευση από τη μόδα και τη βιογραφία της οικογένειας, ενώ οι νέες δημιουργίες του Demna είναι ήδη διαθέσιμες σε επιλεγμένα καταστήματα Gucci παγκοσμίως. Η Gucci καλείται να λύσει ένα παράδοξο: αντιπροσωπεύει μια θεμελιωδώς συντηρητική αισθητική, ωστόσο άνθισε υπό τους σχεδιαστές που είχαν τη διάθεση να ανατρέψουν τα καθιερωμένα.
Η ιστορία του οίκου Gucci αναζητά τη νέα της κατεύθυνση και ο Demna ίσως είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να επαναφέρει τις πωλήσεις σε επίπεδα επιτυχίας, πριν οι κρίσεις επαναληφθούν στο Κολοσσαίο της μόδας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr