Η Ινδία ως κέντρο πολυτελούς μόδας: Μπορεί να αναδείξει τη νέα πολυτέλεια;

Η Ινδία ως κέντρο πολυτελούς μόδας: Μπορεί να αναδείξει τη νέα πολυτέλεια;

Η Ινδία εξελίσσεται σε κέντρο της πολυτέλειας, με στρατηγικές ευκαιρίες για διεθνείς οίκους μόδας. Η πρόσφατη ανακοίνωση της Aditya Birla Fashion and Retail Limited (ABFRL) για το άνοιγμα ενός νέου πολυτελούς καταστήματος Galeries Lafayette στο Νέο Δελχί σηματοδοτεί μια καθοριστική στιγμή για την παγκόσμια βιομηχανία μόδας, με ιδιαίτερη αναφορά στη γαλλική αγορά που εστιάζει όλο και περισσότερο στην αναδυόμενη ινδική αγορά. Η επένδυση αναδεικνύει τις στρατηγικές ευκαιρίες που προσφέρει το τοπίο, καθώς οι αναλυτές επισημαίνουν ότι οι πωλήσεις του κλάδου δέχονται πλήγματα σε πολλές αγορές. Παράλληλα, η Ινδία, με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους πληθυσμούς πλούσιων και μεσαίων στρωμάτων, παρουσιάζει μια μοναδική εμπορική ευκαιρία για τους διεθνείς οίκους μόδας, όπως δήλωσε ο Kumar Mangalam Birla, πρόεδρος του ομίλου Aditya Birla.

Η νέα γενιά Ινδών καταναλωτών αγκαλιάζει την πολυτέλεια ως έκφραση φιλοδοξίας και ταυτότητας, οδηγώντας τις κορυφαίες μάρκες να διευρύνουν την παρουσία τους στη χώρα. Η συμφωνία μεταξύ ABFRL και Galeries Lafayette ενισχύει το λιανεμπόριο πολυτελείας στην Ινδία, με το πρώτο flagship κατάστημα να στεγάζεται σε πέντε ορόφους, προσφέροντας περισσότερες από 250 διεθνείς μάρκες και δημιουργώντας μια πραγματική όαση πολυτελείας για τους Ινδούς καταναλωτές. Η ABFRL στοχεύει να επεκτείνει την παρουσία της σε τουλάχιστον τέσσερις από τις έξι μεγαλύτερες πόλεις της Ινδίας εντός των επόμενων τριών ετών, υποδεικνύοντας τη στρατηγική της για ανάπτυξη.

Η επενδυτική δραστηριότητα στον τομέα της μόδας στην Ινδία καθοδηγείται από τη σημαντική αύξηση των διαθέσιμων εισοδημάτων, καθώς και από τη συνειδητοποίηση της αξίας της ποιότητας και της πολυτέλειας από τους καταναλωτές. Η ινδική αγορά πολυτελούς μόδας αναμένεται να φτάσει τα 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2033, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3,6%. Η βελτίωση των υποδομών και η πολιτική σταθερότητα στην Ινδία συμβάλλουν επίσης στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων, δημιουργώντας ένα φιλικό προς τις επιχειρήσεις περιβάλλον.

Καθώς η Ινδία αναδεικνύεται σε παγκόσμιο κόμβο για την πολυτελή μόδα και lifestyle, η συνεργασία της με μεγάλους διεθνείς οίκους όπως η Galeries Lafayette ενισχύει την προοπτική της να γίνει κεντρικός παίκτης στη βιομηχανία μόδας παγκοσμίως. Αυτός ο συνδυασμός νέας γενιάς καταναλωτών, που αναζητούν μοναδικές και βιώσιμες εμπειρίες, καθιστά την Ινδία έναν ιδανικό προορισμό για επενδύσεις στον χώρο της μόδας.

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play