Η L’Oréal επιλέγει αστέρα του OnlyFans για την προώθηση εφηβικού μακιγιάζ

Η L’Oréal επιλέγει αστέρα του OnlyFans για την προώθηση εφηβικού μακιγιάζ

Η L’Oréal προσλαμβάνει αστέρα του OnlyFans για την προώθηση της σειράς μακιγιάζ Urban Decay, προκαλώντας αντιδράσεις. Ο παγκόσμιος κολοσσός καλλυντικών L’Oréal προχώρησε σε μια αμφιλεγόμενη επιλογή, προσλαμβάνοντας την Ari Kytsya, μια διάσημη performer του OnlyFans, για να προωθήσει τη μάρκα μακιγιάζ Urban Decay, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους εφήβους. Η Kytsya, γνωστή για την ενασχόλησή της με περιεχόμενο ενηλίκων, διαθέτει σημαντική διαδικτυακή παρουσία με πάνω από 4,6 εκατομμύρια ακόλουθους στα Instagram και TikTok, όπου μοιράζεται συμβουλές μακιγιάζ και περιεχόμενο lifestyle.

Η απόφαση της L’Oréal να συνεργαστεί με την Kytsya φαίνεται να αντιβαίνει στον Χάρτη Αξιών της εταιρείας, ο οποίος καθορίζει τα ηθικά πρότυπα για τους influencers. Η Penny East, νέα διευθύνουσα σύμβουλος της Fawcett Society, δήλωσε ότι αυτή η συνεργασία επισημαίνει τις ανησυχίες σχετικά με την ενσωμάτωσή του αμφιλεγόμενου ιστότοπου, προσθέτοντας ότι η επιλογή αυτή μπορεί να στείλει λάθος μήνυμα στους νέους που καταναλώνουν τα προϊόντα της L’Oréal.

Η L’Oréal υπερασπίστηκε τη συνεργασία, επαινώντας την Kytsya για την ειλικρίνειά της σχετικά με τις προκλήσεις της βιομηχανίας στην οποία δραστηριοποιείται. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με το αν η Kytsya είναι το κατάλληλο πρότυπο για τις νεαρές γυναίκες που χρησιμοποιούν τα καλλυντικά της εταιρείας. Η συνεργασία αυτή έχει προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με τη διείσδυση της ακραίας συμπεριφοράς στη διαφήμιση καλλυντικών, ειδικά σε μια εποχή που οι νέες γυναίκες επηρεάζονται από τέτοιες επιλογές.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η Ari Kytsya προτρέπει τους οπαδούς της να σκεφτούν προσεκτικά την επιλογή τους να συμμετάσχουν στη βιομηχανία ενηλίκων και να προσέχουν τους κινδύνους που αυτή ενέχει.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play