Ο 42ος Μαραθώνιος Αθηνών προσφέρει μια μοναδική γιορτή αθλητισμού και κοινωνικής αλληλεγγύης. Η Αθήνα φιλοξένησε για άλλη μία χρονιά τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, μία από τις πιο εμβληματικές διοργανώσεις του δρομικού κινήματος. Ο Μαραθώνιος της Αθήνας είναι το όνειρο κάθε δρομέα και ένα γεγονός που συνδυάζει αθλητισμό, ιστορία και πολιτισμό. Φέτος, αν και ένας τραυματισμός μου στέρησε τη συμμετοχή στα 10 χιλιόμετρα, βρέθηκα ανάμεσα στο πλήθος των θεατών, θαυμάζοντας και ενθαρρύνοντας τους αθλητές που διασχίζαν τον τερματισμό. Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη μαγεία, καθώς η πόλη γέμισε από συναισθήματα αγωνίας, χαράς και αλληλεγγύης.
Κατά τη διάρκεια του διημέρου 8-9 Νοεμβρίου, ο Αυθεντικός Μαραθώνιος εξελίχθηκε σε μια γιορτή που υπερέβη τον αθλητισμό, συγκεντρώνοντας πάνω από 72.800 συμμετοχές από όλο τον κόσμο. Η COSMOTE TELEKOM, ως Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ, ανέδειξε τη διοργάνωση σε μία μοναδική εμπειρία, με τη δυναμική παρουσία της σε κάθε βήμα.
Η συμμετοχή των εθελοντών και η κοινωνική διάσταση του αγώνα προσέφεραν μια ιδιαίτερη διάσταση στην εκδήλωση, αποδεικνύοντας την αξία της συλλογικότητας και της κοινωνικής ευθύνης. Ειδικότερα, η εταιρεία επιβράβευσε κάθε συμμετοχή των εργαζομένων της, συνεισφέροντας στην πρωτοβουλία COSMOTE BLUE, η οποία περιλαμβάνει τη συλλογή πλαστικών από τις θάλασσες και τις ακτές της Ελλάδας.
Οι δρομείς της COSMOTE TELEKOM συμμετείχαν ενεργά και στις άλλες διαδρομές, ενισχύοντας την αλληλεγγύη και την ένταξη αθλητών με νευρομυϊκές παθήσεις. Ο αγώνας επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεργασίας και της κοινωνικής συνείδησης, ειδικά σε μία εποχή που οι αξίες αυτές είναι περισσότερο αναγκαίες από ποτέ.
Στο Ζάππειο, το Recharge Lounge της εταιρείας προσέφερε στιγμές χαλάρωσης και κοινωνικοποίησης, ενώ η ζωντανή μετάδοση του Αγώνα Δρόμου 5χλμ από την COSMOTE TV, με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, ανέδειξε τη διοργάνωση σε νέα ύψη.
Όπως δήλωσε η κα Λιάνα Μόσχου, Διευθύντρια Marketing Communications Strategy του Ομίλου ΟΤΕ, η COSMOTE TELEKOM στηρίζει με χαρά τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, τονίζοντας τη στρατηγική δέσμευση της εταιρείας στον αθλητισμό και τις αξίες του.
Η αίσθηση του τερματισμού στο Καλλιμάρμαρο ήταν μαγευτική, καθώς οι συμμετοχές όλων δημιούργησαν μια συλλογική εμπειρία που υπερβαίνει τον αθλητισμό. Ο Μαραθώνιος της Αθήνας, ο Αυθεντικός, είναι πραγματικά μια εμπειρία ζωής.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
