Η μοναδική Birkin: Ο Ιάπωνας επιχειρηματίας που επένδυσε στο ακριβότερο γκολ της ζωής του

Η μοναδική Birkin: Ο Ιάπωνας επιχειρηματίας που επένδυσε στο ακριβότερο γκολ της ζωής του

Ανακαλύψτε την απίθανη ιστορία του Ιάπωνα Σινσούκε Σακιμότο και της πρωτότυπης τσάντας Birkin, η οποία κατέρριψε ρεκόρ δημοπρασίας. Όταν η πρωτότυπη τσάντα Birkin του οίκου Hermès πωλήθηκε στον οίκο Sotheby’s στο Παρίσι, το ρεκόρ της ακριβότερης τσάντας όλων των εποχών καταρρίφθηκε εν μέσω μιας συναρπαστικής μάχης προσφορών. Η πρωτότυπη τσάντα, με αρχική τιμή εκκίνησης το 1 εκατομμύριο ευρώ, πωλήθηκε τελικά για 7 εκατομμύρια ευρώ. Με τις προσθήκες των τελών, ένας ανώνυμος τηλεφωνικός αγοραστής κατέβαλε το εντυπωσιακό ποσό των 9,6 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο αγοραστής αποδείχθηκε ότι είναι ο Ιάπωνας επιχειρηματίας Σινσούκε Σακιμότο, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Valuence Holdings. Στην πρώτη του συνέντευξη μετά την πώληση στο CNN Style, ο Σακιμότο περιέγραψε την ψυχολογική του κατάσταση, λέγοντας ότι ήταν η πιο ακριβή αγορά που είχε κάνει ποτέ. Ο 43χρονος Σακιμότο, που είχε επαγγελματική πορεία στο ποδόσφαιρο μέχρι τα 22 του, άνοιξε το πρώτο του κατάστημα μεταπώλησης πολυτελών ειδών στην Οσάκα το 2004.

Η δημοπρασία αναδείχθηκε σε έναν ψυχολογικό πόλεμο, καθώς ο Σακιμότο διατήρησε την επιθετικότητα του αθλητή, προσπαθώντας να προλάβει τις αντιπροσφορές. Η αγορά της Birkin δεν ήταν μόνο μια προσωπική επιθυμία αλλά και μια στρατηγική επένδυση για την εταιρεία του, με τον ίδιο να υπολογίζει τη διαφημιστική αξία που θα προκύψει από αυτήν σε πάνω από 60 εκατομμύρια ευρώ την επόμενη δεκαετία.

Η Valuence επιμένει ότι αυτή η Birkin δεν πρόκειται να μεταπωληθεί, ενώ ελπίζει να τη διατηρήσει ως κομμάτι της ιστορίας της μόδας. Ο Σακιμότο τονίζει ότι ο σκοπός της απόκτησης της τσάντας δεν είναι να γίνει ιδιοκτησία πλουσίων, αλλά να δημιουργηθεί ένα νέο μοντέλο ιδιοκτησίας, που θα μοιράζεται με την κοινωνία.

Η Birkin, που έγινε θρυλική χάρη στην ιστορία της, φέρει τον σχεδιασμό της Τζέιν Μπίρκιν, η οποία ζήτησε από τον πρόεδρο του οίκου Hermès, Ζαν-Λουί Ντιμά, να δημιουργηθεί ένα μεγαλύτερο σχέδιο το 1984. Η ίδια ανέφερε ότι αυτή η τσάντα δεν προορίζεται απλώς για πλουσίους, αλλά για να αποτελέσει σύμβολο σκοπού και βιωσιμότητας στην κυκλική οικονομία, με την Valuence να έχει αποτρέψει μεγάλες εκπομπές CO2 και σπατάλη νερού μέσω των δραστηριοτήτων της.https://www.tiktok.com/@cnn/video/7533945551709015310

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play