Η Monopoly των McDonald’s επιστρέφει με νέα ψηφιακή διάσταση

Η Monopoly των McDonald’s επιστρέφει με νέα ψηφιακή διάσταση

Η Monopoly των McDonald’s επιστρέφει ανανεωμένη, προσφέροντας πλούσια βραβεία και ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες. Το αγαπημένο παιχνίδι προωθήσεων των fast-food και φαινόμενο της pop κουλτούρας, η Monopoly της εταιρείας McDonald’s, επανέρχεται, αυτή τη φορά με μία σύγχρονη ψηφιακή προσέγγιση. Μετά από πάνω από δέκα χρόνια απουσίας από τα εστιατόρια στις ΗΠΑ, το δημοφιλές παιχνίδι επιστρέφει με βραβεία που κυμαίνονται από δωρεάν πατάτες μέχρι 1 εκατομμύριο δολάρια! Η νέα εκδοχή της Monopoly θα λανσαριστεί στις 6 Οκτωβρίου, φέρνοντας μαζί της μία ανανεωμένη εμπειρία, καθώς τα φυσικά χαρτάκια θα έχουν αντικατασταθεί από ψηφιακές δυνατότητες διαθέσιμες μέσω της εφαρμογής McDonald’s για τα μέλη του προγράμματος πιστότητας.

Η Monopoly των McDonald’s θα περιλαμβάνει φυσικά χαρτάκια σε συγκεκριμένα προϊόντα, αλλά οι παίκτες θα πρέπει να σαρώσουν αυτά τα χαρτάκια στην εφαρμογή για να εξαργυρώσουν τα βραβεία τους. Εκτός από δωρεάν φαγητό και μπόνους πόντους, οι συμμετέχοντες μπορούν να κερδίσουν ακόμα και ακραία βραβεία, όπως 1 εκατομμύριο μίλια American Airlines ή ένα νέο Jeep Grand Cherokee.

Το παιχνίδι έχει μια πλούσια ιστορία, καθώς εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο McDonald’s το 1987 και, παρά την απουσία του τα τελευταία χρόνια, έχει παραμείνει συνδεδεμένο με τους λάτρεις του σε πολλές χώρες. Παρά τις επιτυχίες του, η Monopoly έχει επίσης στιγματιστεί από σκάνδαλα, με το πιο γνωστό να αφορά την απάτη που αποκαλύφθηκε το 2001, όταν το FBI αποκάλυψε ότι μεγάλα βραβεία κατέληγαν σε insiders.

Η επανεκκίνηση της Monopoly δεν είναι απλώς μια νοσταλγική κίνηση για το McDonald’s. Στρατηγικά, αποσκοπεί στην ενίσχυση της πιστότητας και της αλληλεπίδρασης των πελατών, καθώς οι επισκέψεις των μελών του προγράμματος πιστότητας αυξάνονται λόγω αποκλειστικών προσφορών. Η επιχείρηση επιδιώκει να προσελκύσει 250 εκατομμύρια ενεργά μέλη παγκοσμίως έως το 2027, αξιοποιώντας προωθητικές ενέργειες που έχουν ήδη φέρει αύξηση στις πωλήσεις της.

Οι παίκτες θα χρειαστεί να κατεβάσουν την εφαρμογή McDonald’s και να εγγραφούν στο πρόγραμμα πιστότητας για να συμμετάσχουν στην προώθηση. Ανεξαρτήτως της περιορισμένης διάρκειας της προώθησης, οι συμμετοχές μπορούν να προσφέρουν εντυπωσιακά βραβεία, καλύπτοντας από καθημερινά προϊόντα έως μεγάλα χρηματικά έπαθλα.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play