Η νέα καμπάνια του Ομίλου Φροντιστηρίων ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ: Πίστεψε στα όνειρά σου

Η νέα καμπάνια του Ομίλου Φροντιστηρίων ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ: Πίστεψε στα όνειρά σου

Ανακάλυψε τη νέα καμπάνια του ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ, που ενθαρρύνει τους μαθητές να πιστέψουν στα όνειρά τους. Λίγο πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η προσοχή μας στρέφεται στους μαθητές που βρίσκονται στην τελική ευθεία. Οι φιλόδοξοι μαθητές της Γ’ Λυκείου είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν μια μεγάλη πρόκληση, τη μετάβασή τους από τη σχολική αίθουσα σε ένα πανεπιστημιακό αμφιθέατρο. Ποιες θα ήταν οι συμβουλές που θα δίναμε σε αυτά τα παιδιά, αν είχαμε τη δυνατότητα να γυρίσουμε πίσω τον χρόνο; Προσωπικά, θα ενθάρρυνα την 17χρονη εκδοχή μου να πιστέψει στις ικανότητές της, διότι αργά ή γρήγορα θα βρει τον δρόμο προς την πραγματοποίηση των ονείρων της. Η πίστη στον εαυτό της και η υποστήριξη από τους γύρω της θα την ενδυναμώσουν να ονειρεύεται και να επιτύχει.

Αυτή η προσέγγιση αντικατοπτρίζεται και στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Ομίλου Φροντιστηρίων ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ, η οποία αναδεικνύει τις ιστορίες επιτυχίας πρώην μαθητών του. Στην καμπάνια με τίτλο «Με το ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ μπορείς να ονειρεύεσαι», οι Δημήτρης, Βασίλης, Ελισάβετ και Αναστασία μοιράζονται τα δικά τους ταξίδια, υπογραμμίζοντας την σημασία της πίστης στον εαυτό τους. Μέσα από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, οι επαγγελματίες ανατρέχουν στα δικά τους βιώματα και μοιράζονται πώς η χρονιά των Πανελληνίων διαμόρφωσε τις ζωές τους.

Η παραγωγή της καμπάνιας, με την υπογραφή της brandcon, συνδυάζει το καλλιτεχνικό όραμα του Δημήτρη Δελητζά και την καθοδήγηση της Bettya Saleh στο marketing, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Τάκης Δημητρακόπουλος. Παρακολουθήστε το κεντρικό σποτ της καμπάνιας και εμπνευστείτε από τις εξομολογήσεις των πρωταγωνιστών!

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play