Η Shein παρουσιάζει μοντέλο που μοιάζει με τον Λουίτζι Μαντζιόνε, αλλά η εικόνα εξαφανίζεται γρήγορα

Η Shein παρουσιάζει μοντέλο που μοιάζει με τον Λουίτζι Μαντζιόνε, αλλά η εικόνα εξαφανίζεται γρήγορα

Η Shein χρησιμοποίησε εικόνα του Λουίτζι Μαντζιόνε, πυροδοτώντας διαδικτυακή κατακραυγή για την προώθηση προϊόντος. Στις 10 Δεκεμβρίου 2024, όταν ο Λουίτζι Μαντζιόνε ταυτοποιήθηκε ως ο κύριος ύποπτος για τη δολοφονία του διευθύνοντος συμβούλου της United Healthcare, Μπράιαν Τόμσον, οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν έντονες. Οι χρήστες του διαδικτύου άρχισαν να ερευνούν κάθε πτυχή της ζωής του νεαρού, αναζητώντας στοιχεία από προσωπικά του δεδομένα έως τις διακοπές του πριν από μια δεκαετία. Σήμερα, 3 Σεπτεμβρίου, σημειώθηκε μια ακόμα πιο αλλόκοτη εξέλιξη: ο φερόμενος ως δράστης εμφανίστηκε προσωρινά ως το νέο πρόσωπο της Shein.

Η εικόνα του Μαντζιόνε χρησιμοποιήθηκε στον ιστότοπο για την προώθηση ενός φλοράλ πουκάμισου και εντοπίστηκε γρήγορα από χρήστες του X, οδηγώντας σε έναν καταιγισμό αντιδράσεων που διαδόθηκαν μέσω λογαριασμών όπως το Pop Crave. Η κατακραυγή στα κοινωνικά δίκτυα ήταν εκτενής, με πολλούς να υποπτεύονται ότι η εικόνα είχε δημιουργηθεί μέσω τεχνητής νοημοσύνης. Χρήστες του Instagram σχολίασαν με πικρία ότι «είναι λυπηρό», ενώ άλλοι, με σαρκασμό, δήλωσαν ότι η φωτογραφία είχε «πολλή πλάκα», υποδηλώνοντας μια αναισθησία για τις σοβαρές κατηγορίες που βαρύνουν τον Μαντζιόνε.

Η γενική εισαγγελέας των ΗΠΑ, Παμ Μπόντι, έχει ζητήσει την επιβολή της θανατικής ποινής για τον Μαντζιόνε, ο οποίος δηλώνει αθώος, χαρακτηρίζοντας το φερόμενο έγκλημα ως προμελετημένη δολοφονία που έχει σοκάρει την Αμερική. Η Μπόντι ανακοίνωσε ότι αυτή η απόφαση εντάσσεται στην ατζέντα του Προέδρου Τραμπ για την καταπολέμηση των βίαιων εγκλημάτων και την αποκατάσταση της ασφάλειας στη χώρα.

Από την πλευρά της, η Shein δήλωσε ότι η επίμαχη εικόνα προερχόταν από τρίτο προμηθευτή και αφαιρέθηκε αμέσως μόλις εντοπίστηκε. Δεν είναι ξεκάθαρο πόσο χρόνο παρέμεινε το πουκάμισο διαθέσιμο προς πώληση, καθώς η Shein προσθέτει καθημερινά χιλιάδες προϊόντα. Ωστόσο, οι αναζητήσεις για το όνομα του Μαντζιόνε στην πλατφόρμα της Google έχουν αυξηθεί σημαντικά, με την καταχώριση να κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μια αρχειοθετημένη ανάρτηση για το συγκεκριμένο προϊόν έδειξε ότι σχεδόν όλα τα μεγέθη είχαν εξαντληθεί.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play