Η στροφή των μεγάλων αλυσίδων fast food προς το τηγανητό κοτόπουλο καταδεικνύει τις εξελισσόμενες τάσεις της αγοράς. Από την αύξηση της τιμής του βοδινού κρέατος μέχρι τον κορεσμό της αγοράς σε άλλες κατηγορίες fast food, όπως η πίτσα, οι σημαντικοί παίκτες της παγκόσμιας αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των Domino’s, Taco Bell και McDonald’s, επιλέγουν να ενσωματώσουν το κοτόπουλο στα μενού τους, δίνοντας έμφαση στη τηγανητή του εκδοχή. Ο διευθύνων σύμβουλος της Domino’s UK, Άντριου Ρένι, υπογράμμισε ότι το μέλλον του μεγαλύτερου παρόχου delivery πίτσας στη χώρα βασίζεται στο τηγανητό κοτόπουλο.
Η Domino’s, αν και παραδοσιακά αλυσίδα πίτσας, έχει επεκτείνει τη σειρά Chick ‘N’ Dip σε περίπου 200 από τα 1.400 καταστήματά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, στοχεύοντας να εκμεταλλευτεί την αυξανόμενη ζήτηση για τηγανητό κοτόπουλο. Το συγκεκριμένο μενού προσφέρει τρία φιλέτα κοτόπουλου για 4,50 λίρες και οκτώ κομμάτια χωρίς κόκαλα για 7,50 λίρες. Ο Ρένι, που ανέλαβε τα καθήκοντά του το 2023, σημείωσε ότι η ανάπτυξη στην αγορά πίτσας έχει περιοριστεί, επισημαίνοντας την ανάγκη για προσαρμογή στη διατροφική συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς παγκοσμίως το κοτόπουλο είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πρωτεΐνη.
Επιπλέον, η Domino’s αντιμετωπίζει μια γενική επιβράδυνση στη ζήτηση για πίτσα, με τις συνολικές παραγγελίες να σημειώνουν μείωση 1,5% το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο. Αντίθετα, η αγορά του τηγανητού κοτόπουλου στο Ηνωμένο Βασίλειο αναπτύσσεται ραγδαία, με καταξιωμένες μάρκες όπως η KFC και νεότερες εταιρείες, όπως οι Popeyes και Wingstop, να αναφέρουν θετική ανάπτυξη. Η Domino’s ελπίζει ότι με την επένδυση στο κοτόπουλο, θα μπορέσει να κερδίσει έδαφος.
Αυτές οι τάσεις δεν περιορίζονται μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά παρατηρούνται και στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου το κοτόπουλο, είτε σε μορφή πανέ είτε ως σάντουιτς, κερδίζει συνεχώς έδαφος στην προτίμηση των καταναλωτών. Σύμφωνα με τις τελευταίες στατιστικές, το 93% των εστιατορίων στις ΗΠΑ προσφέρουν κοτόπουλο, με τα Taco Bell να λανσάρουν νέο μενού με τραγανά τάκος με κοτόπουλο και μπουρίτος. Οι πωλήσεις αλυσίδων κοτόπουλου έχουν αυξηθεί κατά 8,9% το 2024, ενώ η ζήτηση για βοδινό κρέας αυξάνεται με αργότερους ρυθμούς.
Η στροφή προς το κοτόπουλο προμηνύει σημαντικές εξελίξεις για τις αλυσίδες fast food, που προσπαθούν να ανταγωνιστούν με επιτυχία τις εναλλακτικές επιλογές της αγοράς.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
