Η Target επαναστατεί με σχέδιο σωτηρίας εμπνευσμένο από την Amazon

Η Target επαναστατεί με σχέδιο σωτηρίας εμπνευσμένο από την Amazon

Η Target ανακοινώνει σχέδιο ανασυγκρότησης για να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά, εμπνευσμένη από την Amazon. Μέχρι πρόσφατα, η επίσκεψη σε εμπορικά κέντρα και σούπερ μάρκετ αποτελούσε σχεδόν τελετουργικό. Σήμερα, με ένα απλό κλικ, οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν οτιδήποτε επιθυμούν από την άνεση του σπιτιού τους. Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες μεταβάλλονται ραγδαία, παραδοσιακοί παίκτες του λιανεμπορίου αναγκάζονται να αγωνιστούν για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Η Target, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής των ΗΠΑ, φαίνεται πως έχει βρει τη δική της στρατηγική επιβίωσης, αντλώντας έμπνευση από το μοντέλο της Amazon. Σύμφωνα με το TheStreet, η αμερικανική εταιρεία λιανικής ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο ανασυγκρότησης, με στόχο να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά.

Με το λιανεμπόριο να βιώνει πρωτοφανείς ανακατατάξεις λόγω της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των επιπτώσεων της πανδημίας, η Target προσανατολίζεται σε ένα υβριδικό μοντέλο λειτουργίας. Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει την ενίσχυση της ψηφιακής της πλατφόρμας και την βελτίωση της εμπειρίας στα φυσικά καταστήματα. Η Target επενδύει σε αποθήκες ταχείας εξυπηρέτησης, αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη διαχείριση αποθεμάτων και αναβαθμίζει το ηλεκτρονικό της κατάστημα, εστιάζοντας στην ταχύτητα και την ευκολία.

Επιπλέον, η εταιρεία στοχεύει στην επαναφορά του ανθρώπινου στοιχείου στα φυσικά καταστήματα, δημιουργώντας πιο προσωποποιημένες εμπειρίες για τους πελάτες της. Η στρατηγική αυτή δεν είναι τυχαία: η πανδημία επιτάχυνε τη στροφή των καταναλωτών στο online περιβάλλον, αναδεικνύοντας την ανάγκη για αξιοπιστία και άμεση εξυπηρέτηση. Πολλά καταστήματα κατά τη διάρκεια της κρίσης του Covid-19 βρέθηκαν αντιμέτωπα με ελλείψεις ή περιορισμένο ωράριο, όμως η Target φαίνεται να έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος. Η μάχη για την προτίμηση του καταναλωτή δεν διεξάγεται πλέον μόνο στα ράφια αλλά και στα δεδομένα, με την Target να σκοπεύει να είναι παρούσα και στους δύο αυτούς κόσμους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play