Αναλύουμε την αύξηση εσόδων της Xiaomi και την επίδραση της παγκόσμιας αγοράς στα ηλεκτρικά οχήματα. Η Xiaomi παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση στα έσοδά της κατά 30,5% στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, σε μια αγορά που παραμένει υποτονική. Ο πρόεδρος της Xiaomi, Lu Weibing, μείωσε ελαφρώς τον στόχο αποστολών smartphone της εταιρείας από 180 εκατομμύρια σε 175 εκατομμύρια. Σημαντική αύξηση σημείωσε και η επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων της, που απέφερε 20,6 δισεκατομμύρια γιουάν, σημειώνοντας αύξηση από 18,1 δισεκατομμύρια γιουάν στο πρώτο τρίμηνο.
Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου ανήλθαν σε 116 δισεκατομμύρια γιουάν (16,16 δισεκατομμύρια δολάρια), υπερβαίνοντας τον μέσο όρο των 114,7 δισεκατομμυρίων γιουάν. Ο Lu δήλωσε ότι η συνολική αγορά smartphone θα δει ελάχιστη έως καθόλου ανάπτυξη φέτος, με ενδεχόμενη αύξηση μόλις 0,1% έως 0,2%.
Η Xiaomi έχει πουλήσει συνολικά 300.000 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τον Ιούλιο, με την πρόσφατη κυκλοφορία του μοντέλου YU7 να προστίθεται στην γκάμα προϊόντων της. Ο Lu τόνισε την πεποίθηση της εταιρείας ότι θα πετύχει κέρδη στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, αν και οι σωρευτικές ζημίες παραμένουν σημαντικές λόγω επενδύσεων που υπερβαίνουν τα 30 δισεκατομμύρια γιουάν.
Πηγή περιεχομένου: in.gr