Ο κλάδος ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα έκανε ιστορική στροφή επενδύοντας περισσότερα στο εξωτερικό το 2024. Ο τομέας των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Κίνα έκανε ένα σημαντικό βήμα το 2024, καθώς οι επενδύσεις στο εξωτερικό υπερέβησαν για πρώτη φορά τις εγχώριες. Η Rhodium Group επισημαίνει ότι οι εταιρείες της αλυσίδας εφοδιασμού επένδυσαν περίπου 16 δισεκατομμύρια δολάρια στο εξωτερικό πέρυσι, συγκριτικά με λίγο παραπάνω από 15 δισεκατομμύρια δολάρια στο εσωτερικό. Αυτή η εξέλιξη σηματοδοτεί μια ιστορική αλλαγή, μετά από χρόνια όπου σχεδόν το 80% των επενδύσεων κατευθυνόταν στο εσωτερικό. Παρά τις προκλήσεις όπως τα υψηλότερα κόστη και οι καθυστερήσεις στα ξένα έργα, οι κινεζικές εταιρείες βρίσκονται σε αναζήτηση νέων ευκαιριών λόγω της κορεσμένης εγχώριας αγοράς.
Η στρατηγική των εταιρειών για επέκταση στο εξωτερικό έχει ενισχυθεί από την ανάγκη να αποφευχθούν οι δασμοί στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, κατασκευάζοντας παραγωγικές εγκαταστάσεις εκεί. Επιπλέον, οι πιέσεις για τοπική παραγωγή από ξένους πελάτες αυξάνουν την αναγκαιότητα αυτής της στρατηγικής. Σημαντικοί κατασκευαστές μπαταριών, όπως η Contemporary Amperex Technology (CATL), επιδιώκουν να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των διεθνών πελατών και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε μια παγκόσμια αγορά που συνεχώς εξελίσσεται.
Η CATL, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής μπαταριών EV παγκοσμίως, έχει αναδείξει την εξωτερική επέκταση ως κορυφαία προτεραιότητα. Παράλληλα, άλλες κορυφαίες εταιρείες όπως η BYD και η Chery Automobile ενισχύουν τη διεθνή τους παρουσία μέσω επενδύσεων σε νέες παραγωγικές μονάδες σε χώρες όπως η Βραζιλία, η Τουρκία και η Ινδονησία.
Πηγή περιεχομένου: in.gr