Labubu: η νέα υπερδύναμη δισεκατομμυρίων που ξεπερνά τη Mattel και την Barbie με αύξηση εσόδων 1.200% μέχρι το 2025

Labubu: η νέα υπερδύναμη δισεκατομμυρίων που ξεπερνά τη Mattel και την Barbie με αύξηση εσόδων 1.200% μέχρι το 2025

Η Pop Mart καταγράφει πρωτοφανή έσοδα με τη σειρά Labubu, ανταγωνιζόμενη μεγάλες μάρκες όπως η Mattel. Τα Labubu, τα λούτρινα ξωτικά που έχουν αναδειχθεί σε νέο status symbol και αξεσουάρ διάσημων, συνεχίζουν να κυριαρχούν στην αγορά, αποτυπώνοντας τη ραγδαία κερδοφορία τους στην οικονομική έκθεση της κατασκευάστριας εταιρείας. Την Τρίτη, η κινεζική εταιρεία Pop Mart, γνωστή για το δημοφιλές franchise, δημοσίευσε την οικονομική της αναφορά για το πρώτο εξάμηνο του 2025, αποκαλύπτοντας μια εκρηκτική αύξηση.

Η Pop Mart παρουσίασε αύξηση 204% στα έσοδά της σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με καθαρά κέρδη που αυξήθηκαν κατά 362%. Το ποσοστό μικτού κέρδους της εταιρείας έφτασε το 70,3% το 2025, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της σειράς The Monsters, που σχεδιάστηκε από τον Κινέζο-Ολλανδό καλλιτέχνη Κάσινγκ Λουνγκ. Η σειρά αυτή, με κυριότερο εκπρόσωπο τον χαρακτήρα Labubu, απέφερε πάνω από 4,81 δισεκατομμύρια γουάν (περίπου 623 εκατ. ευρώ) για την Pop Mart κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025.

Η σειρά The Monsters έχει γίνει το πιο επιτυχημένο franchise της Pop Mart, συνεισφέροντας σχεδόν στο 35% των συνολικών εσόδων της εταιρείας, σε σημαντική άνοδο σε σχέση με το 14% τον Ιούνιο του 2024. Ένας από τους βασικούς παράγοντες της επιτυχίας αυτής ήταν η σειρά λούτρινων μπρελόκ, που έγινε viral μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, χρησιμοποιούμενα από διάσημους όπως η Ριάνα και η Lady Gaga, και επιβεβαίωσε τη δημοφιλία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία οικονομική έκθεση της Pop Mart, τα έσοδά της από τα λούτρινα προϊόντα αυξήθηκαν πάνω από 1.200% φέτος, φτάνοντας τα 854 εκατ. ευρώ, και αντιπροσωπεύοντας το 44% των συνολικών εσόδων της. Η εταιρεία έχει ήδη κυκλοφορήσει πάνω από 20 διαφορετικά λούτρινα προϊόντα το 2025, προσπαθώντας να επαναλάβει την επιτυχία του Labubu, ενώ παρατηρείται και σημαντική διακίνηση πλαστών προϊόντων.

Η Pop Mart, που ιδρύθηκε το 2010, έχει γίνει ένα παγκοσμίως αναγνωρίσιμο brand. Μέχρι τον Ιούνιο του 2025, πάνω από το 40% των εσόδων της προήλθε από χώρες εκτός Κίνας, με την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών να σημειώνει αύξηση άνω του 1.100%. Το 2025, ο αριθμός των φυσικών καταστημάτων της στις Ηνωμένες Πολιτείες έχει σχεδόν διπλασιαστεί στα 41, καθιστώντας την ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή της εταιρείας.

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play