Εξερεύνηση της διαφημιστικής καμπάνιας που συνδέεται με τη ληστεία στο Λούβρο και τη χρήση του ανυψωτικού μηχανήματος. Μια γερμανική εταιρεία, γνωστή για την κατασκευή ανυψωτικών μηχανημάτων, έχει βρεθεί στο επίκεντρο της δημοσιότητας λόγω της αναπάντεχης σύνδεσής της με μια πρόσφατη ληστεία στο Λούβρο. Η διαφημιστική καμπάνια της Böcker, η οποία προβάλλει το ανυψωτικό μηχάνημα Agilo, έχει κεντρίσει την προσοχή, καθώς το ίδιο μηχάνημα χρησιμοποιήθηκε από τους δράστες κατά τη διάρκεια της διάρρηξης. Η ληστεία πραγματοποιήθηκε μέσα σε οκτώ λεπτά, κατά τη διάρκεια των οποίων οι διαρρήκτες απέσπασαν κοσμήματα αξίας περίπου 88 εκατομμυρίων ευρώ.
Η καμπάνια εμφανίζεται στα κοινωνικά δίκτυα και προβάλλει το σλόγκαν «Όταν πρέπει να κινηθείτε γρήγορα», γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις. Ο Alexander Boecker, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε ότι οι αντιδράσεις κυμαίνονται από το χιούμορ μέχρι την αμηχανία, με κάποιους να χαρακτηρίζουν την καμπάνια κακόγουστη. «Συνειδητοποιήσαμε ότι για αυτή την κατακριτέα πράξη, έχουν κάνει κατάχρηση της συσκευής μας», τόνισε η διευθύντρια μάρκετινγκ, Julia Scharwatz.
Αν και η εταιρεία έχει λάβει ερωτήσεις σχετικά με το ανυψωτικό, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν η αυξημένη δημοτικότητα μεταφράζεται σε επιχειρηματική επιτυχία. Παρόλο που πολλοί εκφράζουν την ανησυχία τους για την κακή δημόσια εικόνα που μπορεί να προκαλέσει η καμπάνια, η Scharwatz αναγνωρίζει την αναπάντεχη αύξηση της προβολής, με τους χρήστες στα social media να εκφράζουν τις απόψεις τους σε 1,7 εκατομμύρια προβολές.
Η κατάσταση παραμένει αβέβαιη και η αντίθεση στην καμπάνια ενισχύεται από την αντίκτυπο που έχει στη δημόσια εικόνα της εταιρείας και τη θλίψη που προκαλεί η ληστεία στους Γάλλους πολίτες.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
