Μάχη των κολοσσών αλκοολούχων ποτών εν μέσω προκλήσεων

Μάχη των κολοσσών αλκοολούχων ποτών εν μέσω προκλήσεων

Παγκόσμιοι κολοσσοί αλκοολούχων ποτών αντιμετωπίζουν αυξανόμενες προκλήσεις λόγω μεταβολών στην κατανάλωση. Σε μια δύσκολη και αβέβαιη κατάσταση έχουν βρεθεί οι διεθνείς κολοσσοί του τομέα των αλκοολούχων ποτών, οι οποίοι καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα επικίνδυνο κοκτέιλ προκλήσεων. Η αύξηση των δασμών και οι μποϊκοτάζ στις μάρκες δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο τη θέση τους, καθώς οι καταναλωτές υιοθετούν ολοένα και περισσότερες επιλογές χωρίς αλκοόλ. Στην πρόσφατη ανακοίνωσή της, η γαλλική Rémy Cointreau επιβεβαίωσε ότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για τη διατήρηση των στόχων πωλήσεών της για το 2029-2030, εξαιτίας της διαρκούς έλλειψης σταθερής μακροοικονομικής προβολής.

Η πτώση στις πωλήσεις ολόκληρου του έτους για την επιχείρηση κονιάκ του ομίλου, η οποία περιλαμβάνει την ομώνυμη μάρκα Remy Martin, έφτασε το 22% σε οργανική βάση. Η συνεχής επιβράδυνση της κατανάλωσης στις ΗΠΑ και οι περίπλοκες συνθήκες της αγοράς στην Κίνα επιδρούν καθοριστικά στην πτώση αυτή. Η δημοφιλής ποικιλία κονιάκ υφίσταται σοβαρές πιέσεις από τις γεωπολιτικές εντάσεις και τις αυξήσεις στις τιμές.

Η κρίση δεν περιορίζεται μόνο στο κονιάκ, καθώς και τα κρασιά και τα οινοπνευματώδη ποτά του ομίλου LVMH καταγράφουν αρνητικές επιδόσεις, με τα προϊόντα της Diageo να σημειώνουν επίσης σημαντικές απώλειες. Επιπλέον, οι δασμοί των ΗΠΑ προσθέτουν άλλη μια διάσταση στην αβεβαιότητα, επηρεάζοντας περισσότερο τη βιομηχανία των οινοπνευματωδών.

Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται προς πιο υγιεινές επιλογές και με την ανάπτυξη των προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ, οι προκλήσεις για τον τομέα αυτόν αναμένεται να διαρκέσουν. Η αγορά των αλκοολούχων ποτών, που βίωσε μια σημαντική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, φαίνεται να εισέρχεται σε μια νέα φάση προσαρμογής και αλλαγών στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play