Η Amazon λανσάρει ταχεία παράδοση φρέσκων τροφίμων, αναδιαμορφώνοντας την αγορά της τροφίμου. Η Amazon εντείνει τις προσπάθειές της στον τομέα της ταχείας παράδοσης τροφίμων, επεκτείνοντας τη δυνατότητα αυτή και στα φρέσκα προϊόντα. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει υπηρεσίες παράδοσης την ίδια μέρα σε 2.300 πόλεις έως το τέλος του έτους, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Reuters. Οι συνδρομητές Prime έχουν πλέον τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τα ψώνια τους, από φρούτα και γάλα μέχρι κατεψυγμένα γεύματα, εντός ωρών από την παραγγελία τους.
Σύμφωνα με τη New York Post, οι υπηρεσίες αυτές είναι ήδη διαθέσιμες σε περιοχές της Νέας Υόρκης και σε άλλες μεγάλες πόλεις, όπως το Φοίνιξ της Αριζόνα και το Ορλάντο της Φλόριντα. Η Amazon σχεδιάζει να επεκτείνει τις υπηρεσίες της και σε γειτονικές περιοχές, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό με τις Walmart+ και Instacart.
Οι παραγγελίες άνω των $25 για τους συνδρομητές Prime θα παραδίδονται χωρίς επιπλέον κόστος, ενώ οι μη συνδρομητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία καταβάλλοντας $12,99 ανεξαρτήτως μεγέθους παραγγελίας. Αυτή η κίνηση είναι στρατηγική, καθώς σηματοδοτεί μια προσπάθεια της Amazon να ανταγωνιστεί άλλες υπηρεσίες παράδοσης τροφίμων, όπως οι Walmart+ και Instacart.
Ο Blake Droesch, αναλυτής της eMarketer, τονίζει ότι η μείωση του ελάχιστου ορίου παραγγελίας στα $25 καθιστά την Amazon πιο ελκυστική για γρήγορες αγορές. Η κίνηση αυτή έχει ήδη αντίκτυπο στις μετοχές της εταιρείας και στους ανταγωνιστές της, με τις μετοχές της Amazon να αυξάνονται κατά 1,4% την ημέρα της ανακοίνωσης, ενώ οι μετοχές των Instacart και DoorDash σημείωσαν σημαντική πτώση.
Στο πλαίσιο των μελλοντικών στρατηγικών, η Amazon ανακοίνωσε επένδυση 4 δισ. δολαρίων για την επέκταση της ταχείας παράδοσης σε αγροτικές κοινότητες στις ΗΠΑ, διαμορφώνοντας μια νέα εποχή στον τομέα της παράδοσης τροφίμων. Ωστόσο, οι προκλήσεις είναι μεγάλες, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα με προμηθευτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως καταδεικνύει η έκθεση του Groceries Code Adjudicator.
Αυτή η δυναμική επέκταση της Amazon μπορεί να προκαλέσει προβλήματα σε μικρές επιχειρήσεις τροφίμων στην Αμερική, αλλά ταυτόχρονα ενισχύει τη θέση της στην αγορά, επισημαίνοντας την συνεχιζόμενη αναμόρφωση του ανταγωνισμού στις ταχείες παραδόσεις τροφίμων.
Πηγή περιεχομένου: in.gr