Ανακαλύψτε τον απολογισμό της Άρσεναλ από την περιοδεία της στη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ, ενισχύοντας τη διεθνή παρουσία της. Ο απολογισμός της Άρσεναλ από την πρόσφατη περιοδεία της στην Ασία αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών της να επεκτείνει τη δημοτικότητά της στην περιοχή. Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ριτς Γκάρλικ, χαρακτήρισε την περιοδεία κρίσιμη για την εμβάθυνση των σχέσεων με τους οπαδούς και τους χορηγούς. Το συγκεκριμένο ταξίδι, που πραγματοποιήθηκε μετά από πέντε χρόνια απουσίας στην περιοχή, προσέφερε στη ομάδα την ευκαιρία να προσελκύσει πάνω από 140.000 φιλάθλους.
Αξιοσημείωτο είναι ότι, μέσα σε 12 ημέρες, η Άρσεναλ αγωνίστηκε σε τρεις αναμετρήσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός ντέρμπι του Βόρειου Λονδίνου κόντρα στην Τότεναμ, που δυστυχώς η ομάδα ηττήθηκε με 1-0. Η περιοδεία όμως, δεν περιλάμβανε μόνο αγώνες, καθώς διοργανώθηκαν και ανοιχτές προπονήσεις που συγκέντρωσαν πάνω από 70.000 οπαδούς. Επιπλέον, η ομάδα ανέπτυξε τις συνεργασίες της με διεθνείς εταίρους, όπως η Guinness και η Adidas, στοχεύοντας σε ένα νεότερο, ψηφιακά ενεργό κοινό.
Η υποστήριξη των φιλάθλων στην περιοχή ήταν εντυπωσιακή, και όπως επεσήμανε ο Γκάρλικ, «ήταν ένα βασικό βήμα στην προετοιμασία για τη νέα σεζόν». Ο προπονητής Μικέλ Αρτέτα, εκφράζοντας τη χαρά του, ανέφερε: «Νιώθουμε μεγάλη ευγνωμοσύνη για την παρουσία τους, και είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα που πετύχαμε».
Πηγή περιεχομένου: in.gr