Συνέντευξη με τον Γκρέιντον Κάρτερ, τον πρώην αρχισυντάκτη του Vanity Fair, αναδεικνύει τη σημερινή κατάσταση της ποπ κουλτούρας. Η συνέντευξη με τον Γκρέιντον Κάρτερ, τον 76χρονο πρώην αρχισυντάκτη του Vanity Fair, είναι μία από τις πιο απαιτητικές στο χώρο της δημοσιογραφίας. Μετά από πέντε μήνες διαπραγματεύσεων, η ομάδα του εξασφάλισε μία συνάντηση μέσω βιντεοκλήσης με τον Martin Bianchi της El Pais. Ο Κάρτερ εμφανίζεται με 20 λεπτά καθυστέρηση, δικαιολογούμενος ότι η γυναίκα του μόλις του τελείωσε το κούρεμα. Από το διαμέρισμά του στη Νέα Υόρκη, δείχνει τα λευκά μαλλιά του.
Ο πρώην αρχισυντάκτης του αμερικανικού Vanity Fair δημοσίευσε τα απομνημονεύματά του, When the Going Was Good, και από τότε συμμετέχει σε έναν μαραθώνιο συνεντεύξεων για την προώθησή τους. Ο Κάρτερ, που ζει τα τελευταία χρόνια στη νότια Γαλλία, περνά το καλοκαίρι του μεταξύ του διαμερίσματός του στο Μανχάταν και του σπιτιού του στο Κονέκτικατ. Στη διάρκεια της καριέρας του, πάντα πήγαινε κόντρα στο ρεύμα.
Άφησε το πανεπιστήμιο πριν ολοκληρώσει τις σπουδές του και εργάστηκε σε μεγάλα δημοσιογραφικά μέσα όπως το Time και το Life, αλλά ποτέ δεν έμεινε ικανοποιημένος. Ιδρύει το σατιρικό περιοδικό Spy, που γνωρίζει άμεση επιτυχία, και αργότερα αναλαμβάνει το The New York Observer. Από εκεί, φτάνει στο τιμόνι του Vanity Fair, ένα από τα πιο εμβληματικά περιοδικά της Condé Nast.
Κατά τη διάρκεια των 25 ετών που διηύθυνε το περιοδικό, το μετέτρεψε σε παγκόσμιο φάρο της ποπ κουλτούρας, αποκτώντας τη φήμη του βασιλιά των αποκλειστικών. Έχει αφήσει το στίγμα του στον κόσμο της δημοσιογραφίας, αποκαλύπτοντας σημαντικές ιστορίες και προσωπικότητες, όπως την ταυτότητα του Deep Throat και την επανεμφάνιση της Μόνικα Λεβίνσκι.
Ο Κάρτερ διατηρεί μία κριτική στάση απέναντι στον σημερινό κόσμο των διασημοτήτων, υποστηρίζοντας ότι «η βιομηχανία περνά μία περίοδο κατάθλιψης», με την απουσία μυστικισμού στα social media. Αν και πιστεύει ότι ορισμένες προσωπικότητες παραμένουν ενδιαφέρουσες, αναφέρει ότι «η παρουσία των Καρντάσιαν στα περιοδικά είναι το τέλος του πολιτισμού όπως τον ξέρουμε».
Οι απόψεις του σχετικά με την καριέρα και την ηθική των διασημοτήτων αποτυπώνουν την αγωνία του για τη μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, όπου το παραδοσιακό περιοδικό έχει χάσει τη δύναμή του. Ωστόσο, είναι πεπεισμένος ότι η τέχνη του περιοδικού θα επιβιώσει με άλλες μορφές και περιεχόμενο, που θα είναι πιο προσανατολισμένα σε διαχρονικές αξίες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr