Ο Saint Laurent αναδεικνύεται ως η πιο δημοφιλής μάρκα στον κόσμο

Ο Saint Laurent αναδεικνύεται ως η πιο δημοφιλής μάρκα στον κόσμο

Ο Saint Laurent κατακτά την κορυφή του δείκτη Lyst, σημειώνοντας σημαντική άνοδο στη μόδα. Τα τελευταία δύο χρόνια, οι μάρκες Miu Miu και Loewe είχαν την πρωτοκαθεδρία στον δείκτη Lyst, που δημοσιεύεται κάθε τρίμηνο και κατατάσσει τις πιο δημοφιλείς μάρκες παγκοσμίως, με την Miu Miu συχνά να διατηρεί την πρώτη θέση. Σήμερα, 5 Νοεμβρίου, ο γαλλικός οίκος Saint Laurent, υπό τη διεύθυνση του σχεδιαστή Anthony Vaccarello, καταλαμβάνει την κορυφή για πρώτη φορά, ξεπερνώντας τόσο τη Loewe όσο και τη Miu Miu.

Η επιτυχία του Saint Laurent αποδίδεται σε μια αναγεννησιακή εικόνα που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη πασαρέλα του. Η συλλογή του για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026 έχει ενθουσιάσει τους λάτρεις της μόδας, ενώ η σειρά υποδημάτων Le Loafer του οίκου έχει καταγράψει υψηλή ζήτηση. Αυτά τα loafers έχουν αναδειχθεί ως το δεύτερο πιο περιζήτητο προϊόν του τριμήνου, πίσω μόνο από τις σαγιονάρες της Havaianas, οι οποίες σημείωσαν αύξηση 34% στις αναζητήσεις.

Η άνοδος της μάρκας Miu Miu στη δεύτερη θέση προκαλεί έκπληξη, όμως η πιο εντυπωσιακή είδηση του τριμήνου είναι η αλματώδης πρόοδος της Cos, της πολυτελούς σειράς της H&M, η οποία ανέβηκε τέσσερις θέσεις και κατέχει πλέον την τρίτη θέση παγκοσμίως. Η The Row, με αύξηση 28% στη ζήτηση, ακολουθεί στην τέταρτη θέση, ενώ η Loewe υποχώρησε στην όγδοη θέση. Παρά την πτώση της Loewe, η βρετανική μάρκα Burberry παρουσίασε θετική πορεία, κατακτώντας την 13η θέση μετά από αύξηση 14% στη ζήτηση.

Η συλλογή του Saint Laurent και της Cos συνιστούν μια εντυπωσιακή αντίθεση στην αισθητική του μάρκετινγκ: ενώ η πρώτη επιδιώκει τον θόρυβο και την εκκεντρικότητα, η δεύτερη επενδύει στη διακριτική πολυτέλεια, αποδεικνύοντας ότι οι διαφορετικές προσεγγίσεις μπορούν να αποδώσουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play