Οι αεροπορικές εταιρείες στρέφονται προς την πολυτέλεια με premium εξυπηρέτηση

Οι αεροπορικές εταιρείες στρέφονται προς την πολυτέλεια με premium εξυπηρέτηση

Αεροπορικές εταιρείες αναβαθμίζουν την εμπειρία πτήσης με premium υπηρεσίες, στοχεύοντας στους απαιτητικούς ταξιδιώτες. Η ζήτηση για πολυτελείς αεροπορικές υπηρεσίες αυξάνεται, καθώς οι εταιρείες επιδιώκουν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας εμπειρίες πτήσης με ανέσεις όπως χαβιάρι, σαμπάνια και ευρύχωρους χώρους. Οι μεγάλες αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, όπως η United, η Delta και η American, ανακαινίζουν τις καμπίνες τους με νέες προσφορές που περιλαμβάνουν ιδιωτικές σουίτες για τους ταξιδιώτες που αναζητούν την πολυτέλεια. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της United Airlines, Σκοτ Κίρμπι, δήλωσε ότι οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί σε σημαντικό παράγοντα, με τις αεροπορικές εταιρείες να προσαρμόζονται στις νέες απαιτήσεις της αγοράς.

Παρά την αναβάθμιση στις premium υπηρεσίες, αυτό έχει επιπτώσεις στην οικονομική θέση, καθώς οι μεγαλύτεροι αερομεταφορείς στοιχηματίζουν ότι οι υψηλόμισθοι επιβάτες θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν ακόμη και σε δύσκολες οικονομικές περιόδους. Η αύξηση των εσόδων από premium προσφορές έχει ξεπεράσει εκείνη των κλασικών καμπινών την τελευταία δεκαετία, με τους επιβάτες αυτής της κατηγορίας να παραμένουν πιστοί και να εκμεταλλεύονται πρόσθετες υπηρεσίες που ενισχύουν την εμπειρία τους.

Αναφορικά με τις αναβαθμίσεις, η United παρουσίασε πρόσφατα την Premium Plus καμπίνα της, η οποία είναι επιτυχής στην προσφορά υψηλών αποδόσεων, και αναμένει ότι τουλάχιστον 30 αεροσκάφη με αυτή τη διαρρύθμιση θα προστεθούν μέχρι το 2027. Οι αερομεταφορείς επενδύουν σε νέα μοντέλα, προσφέροντας επιπλέον ανέσεις όπως οθόνες 27 ιντσών και πολυτελή γεύματα, με στόχο να προσελκύσουν περισσότερους επιβάτες.

Στην αγορά, οι αεροπορικές εταιρείες συνδέουν τις προωθητικές τους υπηρεσίες με πιστωτικές κάρτες και προγράμματα επιβράβευσης, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τους ταξιδιώτες. Αυτές οι στρατηγικές βοηθούν τις εταιρείες να διατηρήσουν τη σχέση τους με τους πελάτες τους και να ενισχύσουν τη συνολική τους κερδοφορία.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play