Η Luckin Coffee και άλλες κινεζικές αλυσίδες καφέ στοχεύουν στην αγορά των ΗΠΑ με πρωτότυπες γεύσεις και ανταγωνιστικές τιμές. Οι κινεζικές αλυσίδες καφέ επενδύουν στρατηγικά στην επέκταση εκτός των συνόρων τους, με στόχο την κατάκτηση της αμερικανικής αγοράς. Η Luckin Coffee, η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ της Κίνας, έχει καταφέρει να ξεπεράσει την Starbucks στην ηπειρωτική χώρα, με υπερδιπλάσια καταστήματα. Παρά το σκάνδαλο λογιστικής απάτης που οδήγησε στη διαγραφή της από το Nasdaq το 2020, η Luckin έχει επανακάμψει με καινοτόμες γεύσεις και εκπτώσεις που την καθιστούν ελκυστική στους καταναλωτές. Η αλυσίδα έχει ήδη επεκταθεί σε χώρες όπως η Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ, με σχέδια για άνοιγμα υποκαταστήματος στο κάτω Μανχάταν.
Η κίνηση αυτή αντανακλά τη στρατηγική ανάπτυξης της Cotti Coffee, μιας νεοσύστατης αλυσίδας που ιδρύθηκε το 2022 από πρώην στελέχη της Luckin. Με ταχύτατη ανάπτυξη και παρουσία σε χώρες από τη Νοτιοανατολική Ασία έως το Ντουμπάι, η Cotti προσφέρει επίσης μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες της.
Στη Νέα Υόρκη, η αγορά είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, και οι κινεζικές αλυσίδες προσφέρουν οικονομικές τιμές και ασυνήθιστες γεύσεις που ενοχλούν κάποιους παραδοσιακούς καταναλωτές, αλλά είναι δημοφιλείς στην εγχώρια αγορά. Με ενδιαφέρον παρακολουθούν οι αναλυτές πώς θα ανταγωνιστούν μεγάλες εταιρείες όπως η Starbucks, που αναμένεται να μειώσει τις τιμές των προϊόντων της στην Κίνα για να διατηρήσει μερίδιο αγοράς.
Οι κινεζικές αλυσίδες καφέ σχεδιάζουν να εφαρμόσουν τοπικά προσαρμοσμένα μοντέλα για την επιτυχία στην αμερικανική αγορά, καθώς η στρατηγική τους περιλαμβάνει συνδυασμό οικονομικών τιμών και ελκυστικών γεύσεων. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν θα μπορέσουν να διατηρήσουν τα χαμηλά τους κόστη στην πιο απαιτητική και κορεσμένη αγορά του Μανχάταν.
Πηγή περιεχομένου: in.gr