Η τεχνητή νοημοσύνη είναι βασικός παράγοντας αλλαγής για τις επιχειρήσεις, καθορίζοντας τον μετασχηματισμό και την αξία. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, και κυρίως της τεχνητής νοημοσύνης, βρίσκεται στο επίκεντρο των στρατηγικών σχεδίων των επιχειρήσεων, καθώς αποτελεί κρίσιμη προϋπόθεση για την προσαρμογή στις σύγχρονες προκλήσεις της αγοράς. Αυτό επιβεβαίωσαν οι εκπρόσωποι κορυφαίων επιχειρηματικών φορέων κατά την πρώτη ημέρα του ΟΤ FORUM, που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος στις 6 και 7 Νοεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο.
Θέμα του συνεδρίου είναι «Η επιχείρηση του μέλλοντος: Μετασχηματισμός και παραγωγή προστιθέμενης αξίας». Ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ, Γεράσιμος Σιάσος, τόνισε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ήδη παρούσα και αναγκαία για τους αποφοίτους μας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη προσαρμογής της εκπαίδευσης στις σύγχρονες ανάγκες.
Στο ίδιο πνεύμα, ο Γιώργος Μαργώνης, Πρόεδρος και CEO της Papastratos, ανέφερε ότι οι μεταβολές στον τομέα της βιομηχανίας είναι αναπόφευκτες και συνδέονται άμεσα με την τεχνολογική επανάσταση, όπου η ΑΙ διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο. «Οι αλλαγές θα συνεχιστούν, αυτό είναι δεδομένο», επισήμανε.
Ο Γιάννης Βρέντζος, Διευθύνων Σύμβουλος της Alter Ego Media, προειδοποίησε ότι οι επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης που δεν προσαρμοστούν στη νέα τεχνολογία δεν θα επιβιώσουν. Επεσήμανε την ανάγκη για μια νέα οικονομία εμπειριών, όπου το περιεχόμενο, το εμπόριο και ο πολιτισμός θα πρέπει να συνδυάζονται αρμονικά.
Η Alter Ego Media επιδιώκει να σταθεί στη διασταύρωση της δημοσιογραφίας με την ψυχαγωγία και την ελληνική δημιουργικότητα με το διεθνές κοινό, τόνισε ο κ. Βρέντζος. Επίσης, ανέφερε ότι οι τεχνολογίες της ΑΙ επηρεάζουν κάθε πτυχή λειτουργίας των μέσων ενημέρωσης, από την παραγωγή περιεχομένου έως τη διαχείριση της διαφήμισης.
Ο Βασίλης Φουρλής, βασικός μέτοχος και Πρόεδρος του Fourlis Group, προειδοποίησε ότι οι επιχειρήσεις που δεν επενδύουν στην τεχνολογία δεν έχουν μέλλον, καθώς οι ανάγκες της αγοράς αλλάζουν ραγδαία. Εξήγησε ότι η εποχή του παραδοσιακού μάρκετινγκ έχει παρέλθει, δίνοντας τη θέση της στο προσωποποιημένο μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με τον Κωστή Ψάλτη, Group Chief Transformation Officer της Eurobank, οι τράπεζες βρίσκονται σε ένα κρίσιμο σημείο ψηφιακού μετασχηματισμού, με κεντρικό άξονα την ΑΙ. Τόνισε ότι η ικανοποίηση των πελατών απαιτεί άμεσες και ψηφιακές λύσεις και ότι οι ελληνικές τράπεζες έχουν δεσμευτεί για επενδύσεις 500 εκατομμυρίων ευρώ σε σύγχρονες τεχνολογίες.
Ο κ. Μάρκος Βερέμης από την Big Pi Ventures Capital ανέφερε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιταχύνει την παραγωγικότητα, προτρέποντας την Ελλάδα να κινηθεί γρήγορα προς τις νέες τεχνολογίες.
Αναφορικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο Γενικός Διευθυντής κ. Atanasov επεσήμανε τη συνεχιζόμενη ψηφιοποίηση που πραγματοποιείται τα τελευταία τρία χρόνια, επισημαίνοντας την ενσωμάτωση ρομπότ στις διαδικασίες παραγωγής για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Τέλος, ο Πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ, Κωνσταντίνος Μακέδος, ανέφερε τη σημασία της ΑΙ στην ανθεκτικότητα των υποδομών απέναντι στον κλιματικό κίνδυνο και τόνισε την ανάγκη για ενσωμάτωσή της στο DNA των επιχειρήσεων.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
