Η Stoiximan διατηρεί την καινοτομία της με την προσέγγιση digital first – digital only, εστιάζοντας στον άνθρωπο. Η Stoiximan έχει φτάσει σε ένα νέο επίπεδο ωριμότητας, καταφέρνοντας να διατηρήσει την ενέργεια και την καινοτομία της. Αυτό επεσήμανε ο Νίκος Φλίγκος, CEO της Stoiximan, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής του στο ΟΤ FORUM στο Μικρό Χρηματιστήριο, όπου συζητούσε με τους δημοσιογράφους Χρήστο Κολώνα και Αλέξανδρο Κλώσσα. Η επιτυχία είναι πρωτίστως θέμα νοοτροπίας, με κεντρικό σημείο αναφοράς τον άνθρωπο, επισήμανε ο Νίκος Φλίγκος.
Η εταιρεία επενδύει συνεχώς σε νέους ανθρώπους, δημιουργώντας μια κουλτούρα που προάγει τον πειραματισμό και τη συνεργασία, τα οποία λειτουργούν ως κινητήριες δυνάμεις της καινοτομίας. Η Stoiximan λειτουργεί με τη φιλοσοφία digital first – digital only, η οποία μεταφράζεται σε μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη με real-time δεδομένα.
Η εφαρμογή της τεχνολογίας δεν είναι απλώς εργαλείο, αλλά αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας της εταιρείας. Στη Stoiximan, η ανάλυση δεδομένων σε hubs συνεργασίας επιτρέπει την άμεση επίλυση προβλημάτων και την προσαρμογή στις ανάγκες των πελατών. Ο μετασχηματισμός είναι μια διαδικασία που συνεχίζεται αδιάκοπα, σημείωσε ο Φλίγκος.
Στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, η Stoiximan ενσωματώνει αυτή την τεχνολογία σε όλες τις λειτουργίες της. Ο CEO επεσήμανε την ανάγκη υιοθέτησης ενός θετικού πλαισίου ρίσκου, που διευκολύνει την εισαγωγή νέων ιδεών και τεχνολογιών. Ο Φλίγκος αναφέρθηκε στη χρήση της AI στην επικοινωνία, όπως το χαρακτηριστικό σποτ του Ολυμπιακού σε πρόσφατο ντοκιμαντέρ.
Μέσω της AI, η Stoiximan έχει καταφέρει να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες της, βελτιώνοντας τη συνάφεια των προσφορών. Ο Φλίγκος προέτρεψε και άλλες επιχειρήσεις να υιοθετήσουν την κουλτούρα πειραματισμού και να εξερευνήσουν τις εφαρμογές της AI που μπορούν να τους ταιριάξουν. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της Stoiximan παραμένει πάντα ο άνθρωπος, και η τεχνολογία οφείλει να διατηρεί ανθρώπινα χαρακτηριστικά.
Ο διευθύνων σύμβουλος τόνισε ότι οι ζωντανές δραστηριότητες (π.χ. Live Betting) είναι σε άνοδο, αλλά η συνολική εμπειρία πρέπει πάντα να έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
