Πιστοποιητικό αναπηρίας: Το 1555 γίνεται ο σύμβουλός σας για την έκδοση

Πιστοποιητικό αναπηρίας: Το 1555 γίνεται ο σύμβουλός σας για την έκδοση

Οδηγίες για την απλοποίηση της διαδικασίας έκδοσης πιστοποιητικού αναπηρίας μέσω του 1555 και ψηφιακής εξυπηρέτησης. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η εξυπηρέτηση των πολιτών από το Δημόσιο έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές προς το καλύτερο. Το 1555, η τηλεφωνική γραμμή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και η ηλεκτρονική πλατφόρμα 1555.gov.gr, προσφέρουν μία ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης σε μια ποικιλία θεμάτων, συμπεριλαμβανομένης και της διαδικασίας έκδοσης πιστοποιητικού αναπηρίας.

Σήμερα, σε όλη τη χώρα λειτουργούν 64 Γραμματείες ΚΕ.Π.Α., και οι αιτήσεις για πιστοποιητικά αναπηρίας μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά μέσω της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας.

Πώς μπορεί να πραγματοποιηθεί η διαδικασία; Ξεκινάτε την αίτησή σας για αξιολόγηση ή πιστοποίηση μέσω του gov.gr, συνδέεστε με τους κωδικούς TaxisNet και συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία. Ο θεράπων ιατρός σας συμπληρώνει τον Ιατρικό Εισηγητικό Φάκελο, και στη συνέχεια, η αρμόδια υπηρεσία ελέγχει τις πληροφορίες. Προγραμματίζεται εξέταση από Υγειονομική Επιτροπή ΚΕ.Π.Α., και λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία και τον τόπο της εξέτασης. Μετά την εξέταση, η Επιτροπή γνωμοδοτεί για το ποσοστό αναπηρίας και τη διάρκεια της πιστοποίησης, και στη συνέχεια εκδίδεται η Γνωστοποίηση Αποτελέσματος Πιστοποίησης Αναπηρίας.

Το 1555 προσφέρει άμεση και απλή καθοδήγηση καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι δεν είστε μόνοι σας στην πορεία αυτή. Μέσω της γραμμής 1555 και της πλατφόρμας 1555.gov.gr, έχετε τη δυνατότητα να καθοδηγηθείτε εύκολα, από την πρώτη σας απορία μέχρι την έκδοση του πιστοποιητικού σας.

Επισκεπτόμενοι το 1555.gov.gr, μπορείτε να επιλέξετε από τους φορείς τον e-EΦΚΑ και αμέσως μετά τις Επιτροπές ΚΕ.Π.Α., επιλέγοντας το πεδίο που σας ενδιαφέρει. Με αυτόν τον τρόπο, λαμβάνετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε με ευκολία και χωρίς ταλαιπωρία.

Επιπλέον, η εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου είναι διαθέσιμη δωρεάν 24/7. Ένας εκπρόσωπος είναι στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσει σχετικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης και τα επόμενα βήματα μετά την εξέταση από την Υγειονομική Επιτροπή ΚΕ.Π.Α.

Ανεξαρτήτως του τι προκύψει, οι εκπρόσωποι είναι εκεί για να σας υποστηρίξουν σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Ιδιαίτερα, οι κωφοί και βαρήκοοι συμπολίτες μας μπορούν να προγραμματίσουν ραντεβού για βιντεοκλήση στη νοηματική, διασφαλίζοντας έτσι την άμεση και εύκολη πρόσβαση στην υπηρεσία.

Τον τελευταίο μήνα, οι Επιτροπές ΚΕ.Π.Α. αποτέλεσαν το δεύτερο πιο δημοφιλές θέμα μεταξύ των θεματικών εξυπηρέτησης του 1555.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play