Πώς η ταινία Kill Bill ενίσχυσε το αγοραστικό ενδιαφέρον στην Ιαπωνία

Πώς η ταινία Kill Bill ενίσχυσε το αγοραστικό ενδιαφέρον στην Ιαπωνία

Ανακαλύψτε πώς η ταινία «Kill Bill» επανέφερε την Asics στην αγορά και προκάλεσε αύξηση στις πωλήσεις στην Ιαπωνία. Με τη διακοπή παραγωγής της να διαρκεί δεκαετίες, η Asics αποφάσισε να επαναφέρει τη σειρά Onitsuka Tiger στο προσκήνιο στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Η εμβληματική εμφάνιση του χαρακτήρα The Bride της Uma Thurman στην ταινία Kill Bill του Quentin Tarantino το 2003, δημιούργησε ρεκόρ πωλήσεων. Στη μεταπανδημική εποχή, τα συγκεκριμένα αθλητικά παπούτσια έχουν αποκτήσει διαχρονικό χαρακτήρα, με τα έσοδα στην Ιαπωνία να διπλασιάζονται σε μόλις έναν χρόνο, κυρίως λόγω της αύξησης των τουριστών. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η Onitsuka αποτελεί την κατηγορία με το υψηλότερο περιθώριο κέρδους της Asics, ενώ οι μετοχές της έχουν οκταπλασιαστεί την τελευταία πενταετία, οδηγώντας την κεφαλαιοποίηση της αγοράς της να ξεπεράσει πρόσφατα τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μαζί με την Asics, άλλες ιαπωνικές επιχειρήσεις έχουν επίσης ωφεληθεί από την αύξηση του τουρισμού. Παρά την επιρροή των αμερικανικών δασμών, οι οικονομικοί δείκτες των εταιρειών δείχνουν την αυξημένη ζήτηση για αυθεντικά ιαπωνικά εμπορικά σήματα, τα οποία επεκτείνονται και στο εξωτερικό. Ένας σημαντικός παράγοντας είναι το αδύναμο γιεν, αλλά κυρίως η στρατηγική των επιχειρήσεων που επιδιώκουν να προσελκύσουν τουρίστες οι οποίοι συνδέονται με την ιαπωνική κουλτούρα.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Sanrio Co., μητρικής εταιρείας της Hello Kitty, η οποία βλέπει την τουριστική πελατεία να αντιπροσωπεύει περίπου το 40% των πωλήσεών της, με τις μετοχές της να έχουν αυξηθεί περισσότερο από 10 φορές σε σύγκριση με το 2019.

Η Food & Life Cos, ιδιοκτήτρια της Sushiro, έχει γεμίσει τα εστιατόριά της με τουρίστες, με στόχο να έχει 320 καταστήματα στο εξωτερικό έως το 2026. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι πελάτες αναμένουν μέχρι και 10 ώρες για να δοκιμάσουν την κουζίνα της. Επίσης, οι γίγαντες όπως η Nintendo και οι κολοσσοί της βιομηχανίας παιχνιδιών και κόμικς απολαμβάνουν την πρόσφατη αναγέννηση του ιαπωνικού πολιτισμού.

Η αναδυόμενη τάση μεταξύ των ιαπωνικών brands επικεντρώνεται στην προσιτή τιμή, την υψηλή ποιότητα και τον αισθητικό μινιμαλισμό, παράγοντες που βοηθούν στη δυναμική ανάπτυξή τους στον τομέα του τουρισμού. Οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται αυτή τη δυναμική και προσελκύουν νέους πελάτες, έχουν δει την πρόοδό τους να επιταχύνεται, καθώς η Ιαπωνία στοχεύει στην προσέλευση 60 εκατομμυρίων τουριστών με ετήσιες δαπάνες ύψους 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Το παράδειγμα της Fast Retailing Co., διαχειρίστριας της Uniqlo, αποδεικνύει τη δυναμική αυτή. Η Uniqlo, που κάποτε επικεντρωνόταν στην εγχώρια αγορά, έχει μεταμορφωθεί σε μια παγκόσμια μάρκα, με τις διεθνείς πωλήσεις να ξεπερνούν τις εγχώριες από το 2022.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play