Prada, Balenciaga, Valentino: Γυρνούν την πλάτη στις εκπτώσεις – Πώς στοχεύουν στην Κίνα

Prada, Balenciaga, Valentino: Γυρνούν την πλάτη στις εκπτώσεις – Πώς στοχεύουν στην Κίνα

Οι Prada, Balenciaga και Valentino αποσύρονται από τις εκπτώσεις στην Κίνα, αναζητώντας αποκλειστικότητα και μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πλούσιους πελάτες. Οι οίκοι μόδας Prada, Balenciaga και Valentino έχουν αποφασίσει να απομακρυνθούν από τη στρατηγική εκπτώσεων στην κινεζική αγορά. Σκοπός τους είναι να αποκαταστήσουν την αίσθηση αποκλειστικότητας που συνδέεται με τα προϊόντα τους, προκειμένου να προσελκύσουν ξανά τους πλούσιους αγοραστές, οι οποίοι είναι λιγότερο επιρρεπείς στις επιπτώσεις της οικονομικής επιβράδυνσης. Αυτό σημαίνει πως κανένα από τα προϊόντα που πωλούνται από την Balenciaga δεν συμπεριελήφθη σε εκπτώσεις το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Η στρατηγική αυτή αποδεικνύει μια στροφή στην πολιτική των πολυτελών εμπορικών σημάτων, επιδιώκοντας να ενισχύσουν τη μακροχρόνια αφοσίωση των καταναλωτών στα εμπορικά τους σήματα.

Η μεταβολή της πολιτικής τιμολόγησης δεν είναι απλώς μια λειτουργική αλλαγή, αλλά θεμελιώδης. Οι μάρκες επενδύουν στη συνάφεια, την επιθυμητότητα και τις εμπειρίες υψηλής ποιότητας για να ενισχύσουν τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση. Αυτό δείχνει ότι η αποφυγή εκπτώσεων συνιστά μια στρατηγική μετάβαση από το βραχυπρόθεσμο κέρδος στην ανάπτυξη μιας πιο ισχυρής σχέσης με τον καταναλωτή.

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου είχε σημαντική επίδραση, αντιπροσωπεύοντας το 46% των συνολικών πωλήσεων πολυτελείας στην Κίνα πέρυσι, και αναμένεται να συνεχίσει να παίζει καθοριστικό ρόλο στην κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play