Η Shein επενδύει στη συνεργασία με άλλες μάρκες μόδας μέσω του δικτύου παραγωγής της στην Κίνα για νέες ευκαιρίες εσόδων. Η Shein Group έχει ξεκινήσει να προσφέρει πρόσβαση στο δίκτυο παραγωγής ενδυμάτων της στην Κίνα σε άλλες μάρκες μόδας, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν από το Bloomberg. Αυτή η στρατηγική κίνηση αποσκοπεί στην αναζήτηση νέων ροών εσόδων, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις στις λιανικές της δραστηριότητες λόγω των δασμών που επιβάλλουν οι ΗΠΑ. Οι μάρκες μόδας έχουν πλέον τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν την αλυσίδα εφοδιασμού της Shein, η οποία διαθέτει εργοστάσια ικανά να αναβαθμίζουν νέα σχέδια σε μόλις 5-7 ημέρες, υπό τον όρο ότι θα ανοίξουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στην πλατφόρμα της.
Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται μετά από σχεδόν δύο χρόνια προετοιμασίας και δοκιμών, με τις τελευταίες δύο μήνες να σηματοδοτούν την επίσημη πρόσκληση εμπορικών σημάτων να συμμετάσχουν. Σημαντικές μάρκες όπως η γαλλική Pimkie και ο Φιλιππινέζος σχεδιαστής Τζιάν Λασάλα είναι ήδη σε διαδικασία αξιοποίησης της νέας υπηρεσίας. Εκτός από την παραγωγή, η Shein παρέχει επίσης υπηρεσίες ανάπτυξης δειγμάτων, αποθήκευσης και εκπλήρωσης παραγγελιών, προσφέροντας έτσι σημαντικές ευκολίες στις μικρότερες μάρκες.
Το νέο πρόγραμμα, ονόματι Xcelerator, έχει στόχο να βοηθήσει τις μάρκες να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της αλυσίδας αξίας, παρέχοντας άμεσες υπηρεσίες προς τον καταναλωτή και παγκόσμια πρόσβαση σε πωλήσεις. Στην εποχή της αύξησης του ανταγωνισμού και ενός ασταθούς εμπορικού περιβάλλοντος, η Shein στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της πώλησης των υπηρεσιών της σε άλλες εταιρείες του κλάδου.
Η Shein, η οποία ξεκίνησε στην ηπειρωτική Κίνα και πλέον έχει τη βάση της στη Σιγκαπούρη, συνεχίζει να προσπαθεί για την είσοδό της στο χρηματιστήριο, αν και αντιμετωπίζει προκλήσεις σχετικά με την αλυσίδα εφοδιασμού και τις εργασιακές πρακτικές. Με τον ανταγωνισμό να εντείνεται, η στρατηγική αυτή αναδεικνύει την προσαρμοστικότητα της Shein στην αγορά της μόδας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr